کد خبر : ۹۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
خودروکار گزارش می دهد:
اجرایی شدن برجام خرسندی مجدد بسیاری از خودروسازان خارجی را برای ورود قدرتمندتر به بازار ایران به همراه داشت.

علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین در پاسخ به خبرنگار خودروکار، در مورد برنامه های میتسوبیشی و دی اس برای بازار ایران گفت: "پس از عقد توافق نامه میان ایران و گروه 1+5 موج مثبت گسترده ای از سوی شرکت های خودروسازی اروپایی و آسیایی و بخوصوص برای ما از سوی دی اس و میتسوبیشی دریافت کردیم که هر دو بر اهمیت بازار ایران تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همچنین از سوی هر دو برند بخصوص دی اس فرانسه حمایت های بسیار زیادی دریافت کردیم و در حال حاضر متخصصان برند دی اس در ایران هستند و تمام فعالیت های شرکت ما در خصوص برند دی اس را کنترل می کنند که خود نشان دهنده میزان اهمیتی است که آن ها برای بازار ایران قائل هستند."

شکوهی گفت: "از سوی دیگر میتسوبیشی ژاپن نیز با آن حساسیت همیشگی خود بر بازارهای جهانی، بازخورد بسیار خوبی از محصولات جدید خود مخصوصا اوتلندر و ASX فیس لیفت شده می گیرند و مارا به تشویق فروش هر چه بیشتر و ارتقا سهم در بازار می کنند. همچنین سهم برند را در تبلیغات بازار افزایش داده اند چرا که از نظر آن ها بازار ایران بازار مهمی است که ارزش تمرکز کردن را دارد."

مدیر بازاریابی گروه آرین گفت: "ما می توانیم سهم خود از بازار را بخصوص در خصوص برند میتسوبیشی از طریق همکاری همیشگی میتسوبیشی ژاپن در تحویل به موقع خودروها و قطعات یدکی و انتقال دانش فنی به متخصصین ایرانی افزایش دهیم. پشتیبانی که از این طریق از میتسوبیشی ژاپن دریافت می کنیم نشان دهنده حمایت آن ها از نماینده رسمی خودشان در کشور ایران است چرا که می دانند بازار ایران پتانسیل بالایی در فروش خودروهای با کیفیت دارد که میتسوبیشی نیز یکی از برندهای با کیفیت و محبوب ژاپنی است که ایرانی ها علاقه خاصی به آن دارند."

 

گزارشگر: مصطفی انیسی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار