کد خبر : ۹۱۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
مرسدس بنز از مدل مفهومی برقی جدید خود با نام "مایباخ Vision 6 Cabriolet" رونمایی کرد که قرار است در سال 2035 وارد بازار شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سری جدید فوق لوکس مرسدس بنز که "مایباخ Vision 6 Cabriolet" نام دارد، یک خودرو تمام برقی است که 6 متر طول دارد و با یک بار شارژ می‌تواند 500 کیلومتر را بپیماید. حداکثر توان پیشرانه تمام برقی این اثر هنری متحرک، 750 اسب بخار است.


اما هیچ کس تا قبل از سال 2035 قادر به خرید این خودرو نخواهد بود.

مرسدس ادعا می‌کند که این مدل 0 تا 100 کیلومتر را در کمی بیشتر از چهار ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعتش 249 کیلومتر بر ساعت است. این خودروساز آلمانی مدعی است که مایباخ جدید دارای تکنولوژی شارژ بسیار سریع است به طوری که پس از 5 دقیقه شارژ، می‌تواند 100 کیلومتر را بپیماید.


اتاق این خودرو بسیار وسیع است و تمامی دکمه‌ها به صورت لمسی هستند. همچنین این خودرو دارای یک تقویم برای یاد آوری برنامه‌های کاری و غیره و همچنین یک ربات سخنگوی هوشمند حساس به صدا است.


این خودرو مجهز به LED های آبی رنگ زیادی است که با تاریک شدن هوا روشن شده و فضای آرامش بخشی را برای دو سرنشین فراهم می‌کند.


گوردون واگنر، طراح ارشد سری مایباخ بیان کرد: این خودرو نمادی از آینده خودروهای مرسدس بنز، به خصوص سری مایباخ است. مایباخ به عنوان یک برند فوق لوکس در جهان شناخته می‌شود و هدف ما توسعه هرچه بیشتر این برند است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: caranddriver.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران