کد خبر : ۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
پس از بالا گرفتن تب داغ تملک جیپ از سوی گریت وال حالا نجوای سرد پا پس کشیدن گریت وال به گوش می رسد و گویی این برند از تاج درخشان فیات-کرایسلر دست شسته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تنها یک روز پس از ابراز علاقه وافر گریت وال به برند جیپ گروه ایتالیایی- آمریکایی فیات-کرایسلر، این خودروساز بزرگ چینی اعلام داشته است که تلاش هایشان برای آغاز فرایندی مستحکم با فیات-کرایسلر به ثمر ننشسته است و ادامه تلاش برای بررسی های بیشتر حالا با بلاتکلیفی بزرگی همراه است.

برند جیپ در میان سایر محصولات گروه فیات کرایسلر بزرگترین سهم فروش در بازار جهانی را به همراه دارد و بزرگترین عامل اساسی در راستای گسترش این برند دو ملیتی به حساب می آید. بر اساس برآورد مالی موسسه مورگان استنلی، برند جیپ ارزشی برابر با 24.2 میلیارد دلار دارد که این رقم 4.7 میلیارد دلار فراتر از ارزش بازار کل گروه فیات-کرایسلر است و این موضوع خود نشان دهنده میزان اهمیت و تاثیر برند جیپ بر گروه فیات-کرایسلر و خریدار احتمالی آن است.

فروش برند جیپ از سوی گروه فیات –کرایسلر آن هم به تنهایی موضوعی بعید به نظر می رسد و این بدان معناست که سایر برندهای بزرگ چون داج، رم و کرایسلر نیز در قراردارد فروش جیپ لحاظ خواهند شد. از این رو براساس سختگیری ها و محدودیت های جدید کشور چین و همچنین نیاز اجازه رسمی و تاییدیه ایالات متحده آمریکا به منظور اجرایی شدن چنین نقل و انتقال عظیم خودرویی، به مراتب بر پیچیدگی موضوع افزوده است. به همین دلیل احتمال دستیابی گریت وال به برند جیپ بیش از پیش ناممکن به نظر می رسد.

مترجم: مصطفی انیسی
منبع: AutoNewsChina.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران