کد خبر : ۹۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل رامک خودرو در گفت‌وگو با «خودروکار»:
رامک خودرو با توجه به راه اندازی نمایشگاه مرکزی در شهر های مهم کشور، سومین نمایشگاه مرکزی خود را در تهران راه اندازی کرد و این موضوع اخبار خوبی را نوید می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران پس از افتتاح دو نمایشگاه مرکزی اندرزگو و فرجام، روز گذشته در خیابان یوسف آباد تهران سومین نمایشگاه مرکزی خود را افتتاح کرد.

علی عزیزی، مدیرعامل رامک خودرو در گفت‌وگو با خودرو کار در توضیح افتتاح پیاپی و سریع نمایشگاه‌های مرکزی این شرکت، گفت: "با توجه استقبال خوبی که ابتدا از مدل کوراندو و در پی آن تیوولی به عمل آمد و همچنین پیش بینی شرکت از استقبال قابل توجه مردم از نسل جدید رکستون با نام G4 در آینده نزدیک، راه اندازی نمایشگاه های مرکزی و عاملیت هایی که مستقیما از سوی رامک خودرو فعالیت می کنند در دستور کار قرار گرفت. همچنین این برنامه در کلانشهر های دیگر چون اصفهان مشهد، شیراز و تبریز نیز به زودی انجام می شود چرا که به زودی سبد محصولات تنوع بیشتری پیدا خواهد کرد."


عزیزی در خصوص رونمایی رکستون G4به عنوان جدیدترین محصول رامک خودرو گفت: "G4 محصولی لاکچری است و ترجیح داده می شود، سر موعد مقرر و به نحوی درخور رونمایی آن انجام شود. این محصول در تحلیل‌های جهانی جایگاه بالایی دارد و انتظار می رود به بمب خبری سانگ یانگ پس از گذشت 10 سال در بازار کشور تبدیل شود."

عزیزی در خصوص بسته شدن سایت ثبت سفارش گفت:" ما پیشتر ثبت سفارش داشتیم و از این رو تاثیر محسوسی بر رویه تحویل ما نگذاشته است اما قطعا بی تاثیر هم نبوده است. با این حال همکاران ذی ربط در رابطه با این موضوع قول همکاری داده اند و این رویه بلند مدت نخواهد بود."



حسن بیک محمدی مدیر فروش و بازاریابی رامک خوردو نیز در رابطه با دشوارتر شدن قانون جدید اسقاط خودروهای فرسوده گفت: "ایجاد برخی تغییرات در اجرای این قانون باعث شدهT تعداد اسقاط شدن خودروهای فرسوده در برابر واردات برخی از خودروها افزایش یافته و در نتیجه افزایش قیمت نهایی را برای محصول به همراه داشته باشد و این درحالی است که خودرو مورد نظر ممکن است از بازه قیمتی حساسی مانند بازه 100 تا 150 میلیون تومان باشد و این افزایش قیمت تاثیر بزرگی بر قیمت نهایی گذاشته و در نتیجه فروش این سگمنت را به خطر می اندازد. این در حالی است که همین افزایش قیمت مشابه برای سگمنت 200 میلیون تومان و به بالا چندان محسوس و بزرگ نیست و به چشم مشتری نمی آید."

بیک محمدی با اشاره به نمونه اتاق کشیده تیوولی که با نام XLV شناخته می شود گفت: "ورود این خودرو به بازار بیش از پیش بر محقق شدن اهدافی که پیشتر در عرضه خود تیوولی محقق نشد کمک شایانی می کند. این خودرو با داشتن اتاقی به مراتب بزرگ تر می تواند بازار مشابه به تیوولی اما اندکی متفاوت تر را نشانه بگیرد و در کسب سهم بیشتری از بازار به ما کمک کند."



او ادامه داد: "عرصه مدل XLV در دست انجام است و این خودرو نیز به زودی در کشور رونمایی خواهد شد."

گزارشگر: مصطفی انیسی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران