کد خبر : ۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
فروش لامبورگینی به لطف عرضه مدل‌های اونتادور و اوراکان رونق گرفته و انتظار می‌رود این روند تا زمان عرضه کراس‌اوور اوروس در سال آینده ادامه پیدا کند؛ بنابراین انتظار می‌رود فروش سالیانه این شرکت دو برابر شود و احتمالاً اوروس به پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی تبدیل گردد.

به گزارش خودروکار، فروش لامبورگینی به لطف عرضه مدل‌های اونتادور و اوراکان رونق گرفته و انتظار می‌رود این روند تا زمان عرضه کراس‌اوور اوروس در سال آینده ادامه پیدا کند؛ بنابراین انتظار می‌رود فروش سالیانه این شرکت دو برابر شود و احتمالاً اوروس به پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی تبدیل گردد؛ اما خوشبختانه تمرکز این برند ایتالیایی از خودروهای اسپرت فاصله نخواهد گرفت زیرا محصولات اسپرت جدیدی از لامبورگینی در راه هستند.

به گزارش Automobile Magazine، این شرکت حداقل هفت نسخه جدید از اوراکان را خواهد ساخت که شامل مدل‌های Barchetta، اسپیداستر، سوپرلگرا و سوپرولوچه می‌شود. همچنین مدل‌های تارگا و GT3 استرادال نیز به این خانواده اضافه خواهند شد؛ اما اگر این هم کافی نیست گفته شده نسخه حیرت‌انگیزتری بنام اوراکان سفری هم ساخته خواهد شد. این نسخه دارای پوشش‌های بدنه، گلگیرهای بزرگ‌تر و تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز خواهد بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که اوراکان سفری به سیستم چهارچرخ محرک و فرمان گیری چهارچرخ نیز مجهز باشد.

مژده به دوستداران لامبورگینی ؛ منتظر محصولات جدید باشید! +عکس

علاوه بر این، جانشین اونتادور نیز به این مدل‌ها خواهد پیوست که شایعه شده در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. این سوپراسپرتی قوی‌تر بوده که به پیشرانه ۷ لیتری V12 تنفس طبیعی با حدود ۸۰۰ اسب بخار مجهز خواهد بود. افرادی که به دنبال سوپراسپرت قدرتمندتری باشند، می‌توانند نسخه بالا رده این مدل را انتخاب کنند که دارای دو موتور الکتریکی برای نیرو بخشیدن به چرخ‌های جلو خواهد بود. خروجی ترکیبی این نسخه بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

علاوه بر این، ممکن است لامبورگینی یک نسخه پلاگین‌هیبریدی از سوپراسپرت آینده خود را با پیشرانه V8 و قدرت ترکیبی ۷۰۰ اسب بخار تولید کند. چند سال بعد نیز جایگزین اوراکان با پیشرانه ۴ لیتری V8 پورشه ساخته خواهد شد. نسخه پایه این مدل حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت درحالی‌که مدل‌های بالاتر آن می‌تواند بیش از ۹۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشند.

 

منبع: پدال

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران