کد خبر : ۹۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت تویوتا در حال انجام پروژه‌ بررسی شرایط اقلیمی قاره ها برای تولید خودرو متناسب با همان قاره است و در این پروژه طی مدت هفت سال، بیش از 210 هزار کیلومتر را در قاره های محتلف می پیماید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در راستای مساعد سازی محصولات خود متناسب با بازار های هدف در حال انجام پروژه‌ی سیر و گردش در 5 قاره مختلف است و از این رو  تا سال 2020 میلادی تحقیقات میدانی پیرامون شرایط اقلیمی قاره ها و بهره وری بهتر محصولات خود در قاره های مختلف را به اتمام می رساند.

پروژه‌ی «سیر در 5 قاره» شرکت تویوتا در سال 2014 میلادی از قاره استرالیا آغاز شد و سالهای 2015 و 2016 به دو قاره‌ی آمریکای لاتین و آمریکای شمالی رسید. حال، سفر تویوتا یا به عبارت بهتر تحقیقات این شرکت ژاپنی از تاریخ 28 آگوست وارد جاده های کشور پرتغال شده است تا شروع سفر این خودروساز در قاره سبز رقم خورده باشد.



کاروان تویوتا شامل مدلهای این شرکت و شرکت لکسوس مسیر تابستانی سفر در اروپا را طی 8 هفته مشتمل بر 13 هزار کیلومتر و همچین مسیر زمستانی به مسافت 6 هزار کیلومتر را به مدت 4 هفته طی خواهد کرد. در مجموع چرخ خودروهای شرکت تویوتا در این پروژه جاده های 23 کشور اروپایی را در می نوردد.

پروژه تحقیقاتی «سیر در 5 قاره» در سال 2018 میلادی وارد جاده های افریقا می شود و سال 2019 نیز میهمان آسیا خواهد بود. موعد پایان این پروژه برای سال 2020 میلادی همزمان با بازی‌های المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی شده است. تویوتا اسپانسر رسمی بازی های المپیک 2020 توکیو ژاپن است.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenisafak.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران