کد خبر : ۹۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
پژو 2008 سومین خودروی پرفروش در فرانسه شد و این استقبال موجب شد که شرکت پژو، تولید آن را با سرمایه گذاری 400 میلیون یورویی، به طور موقت افزایش دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در گزارش فروش ماه می خودروسازان، سه خودروی پژو توانستند در لیست پنج خودروی پر فروش و پرطرفدار فرانسه قرار گیرند. پژو 2008 سومین خودرو در لیست پر فروش ترین‌ها در فرانسه بود که 3.5 سهم بازار را در سال 2017 تا کنون به خود اختصاص داده است.

همچنین بر اساس این گزارش، پژو به غیر از مدل پرطرفدار 2008، جایگاه دوم و چهارم را نیز با مدل‌های پژو 208 با 4.9 درصد سهم فروش بازار و پژو 308 را با 3.4 درصد سهم تصاحب کرده است. 

با توجه به حجم فروش بالای مدل 2008، پژو قصد دارد برای پاسخ به تقاضای بالای این محصول، تولید آن را افزایش دهد. بر همین اساس، این شرکت برای راه اندازی چهارمین خط تولید این مدل در سایت تولیدی خود در نزدیکی مولوز، با مقامات این سایت وارد مذاکره خواهد شد.

موضوع این مذاکره که از 5 سپتامبر و با همراهی سندیکاهای کارگری آغاز شده و در رابطه با ساعت و شرایط کاری تیم جدید تولید است.

سایت کارخانه مولوز، در حال حاضر بیش از شش هزار و 500 کارگر دارد و قرار است به طور موقت برای افزایش ظرفیت تولید پژو 2008، حدود 800 نفر را با موافقت سندیکاهای کارگری و تحت نظر شرکت پژو به استخدام خود در آورد.

قرار شده این تیم جدید که از فوریه سال آینده در کارخانه مولوز مستقر می‌شوند، روزهای آخر هفته (جمعه، شنبه و یکشنبه) برای افزایش حجم تولید مدل 2008 و همچنین مدل DS7 کار کنند.
 
ترجمه : گلنوش محب علی
منبع: فیگارو

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۳
0
1
واسه چی به دردسر افتاد؟ مثل ایران خودرو قیمتش را دو برابر میکرد تا تقاضا کم شود. واقعا نخبه هایی که ما داریم هیچ کجای دنیا وجود ندارد. پیشنهاد میکنم حقوق مدیران ایران خودرو را دو سه برابر کنیم که پژو ندزدشون.
كوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۲
0
1
بازار گرمي براي انداختن به ايرانيان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران