کد خبر : ۹۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
اگر قصد خرید خودرو دست دوم یا با اصطلاح کارکرده را دارید، اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید تا با فوت و فن اولیه این کار آشنا شوید.

به گزارش خودروکار، در کنار تمایل نداشتن برخی افراد برای خرید برای خودرو صفر و ضررهای مالی ناشی از آن، اکثر افراد توانایی خرید خودرو صفر را ندارند.خودورهای صفری که بلافاصله پس از مدت کوتاهی به قول معروف افت قیمت پیدا می‌کند و صاحب آن مجبور می‌شود با کمی ضرر آن را بفروشد.

از این رو در کنار خودورهای صفر، بازار خرید و فروش ماشین‌های کارکرده از دیرباز داغ بوده؛ خودروهایی که پای فروش آنها به فضای مجازی هم رسیده  و خلاصه به هر روشی که فکرش را بکنید چرخه خرید و فروش ماشین‌‌های کارکرده را حفظ می‌کنند.

اینفوگرافی زیر به سراغ این موضوع رفته و با چند سوال ساده و اساسی، آگاهی‌های لازم را برای خرید خودرو کارکرده در اختیار شما قرار داده است؛ اولین مورد بررسی را روی عدد کیلومترشمار ماشین بگذارید، اینکه خودرو به اصطلاح چقدر راه رفته است، اگر در سال بیش از 32 هزار کیلومترراه رفته باشد، کمی بیشتر در خریدش دقت کنید.

موارد بعدی را به رنگ خوردگی، تمیزی موتور، نرم بودن جلوبندی، مدت باقی مانده از بیمه ماشین، عاج لاستیک‎ها و لوازم جانبی آن اختصاص دهید. به‌علاوه اینکه هرگز فراموش نکنید که شماره پلاک را استعلام کنید تا مورد تخلفاتی نداشته باشد.

 

مهم‌ترین فوت و فن خرید ماشین دست دوم + اینفوگرافی



منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۳۳
0
0
تصویر با متن عالی کنار هم گذاشته شدن عالیییییییییی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران