کد خبر : ۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
جنرال موتورز، کمپانی خودروسازی بزرگ آمریکایی قصد دارد استودیو طراحی خود را بزرگتر کند، این افزایش فضا در ادامه تغییرات گسترده ۱ میلیارد دلاری است که پیش از این از سوی این شرکت اعلام شده بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، جنرال موتورز، اعلام کرده که مراحل ساخت استودیو طراحی جدید از میانه‌های سال 2018 آغاز خواهد شد. مساحت این محوطه جدید نزدیک به ۳۳ هزار و ۴۴۵ متر مربع خواهد بود و پس از تکمیل شدن پروژه به استودیو قدیمی که ۳۱ هزار متر مربع مساحت داشت متصل می‌شود.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که زمان مورد نیاز برای ساخت این پروژه حداقل ۲ تا ۳ سال باشد و در کنار این مکان جدید قسمتی از پارکینگ شرکت نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

میشل سیمسو، نایب رییس بخش طراحی بین المللی جنرال موتورز در همین زمینه اعلام کرد: فضای جدید باعث افزایش کارایی تیم طراحی شده و آن‌ها را به سمت طراحی های به روزتری برای تولید خودروهای بدون راننده و خودمختار هدایت خواهد کرد.

همچنین تیم طراحی در ساختمان جدید به دنبال ایجاد سرویس‌های بهتری از جمله رانندگی شراکتی و... خواهند بود.

وی در ادامه افزود: با سرمایه گذاری بروی تیم طراحی حرفه ای و خلاق و ایجاد یک محیط الهام بخش همراه با جدیدترین فناوری‌ها و ایجاد راه‌های بیشتر برای همکاری‌های مشترک باعث افزایش کارایی و سرعت بخشیدن به نوآوری در این گروه خواهیم شد و خیلی زودتر از حد امکان به جواب مشکلات مشتریان خواهیم رسید.

جنرال موتورز در سال ۲۰۱۵ و پس از حادثه تخریب بخشی از مرکز تحقیقات و فناوری این شرکت در میشیگان بر اثر سیل اعلام کرد که قصد سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری برای بازسازی این مرکز را دارد. این سرمایه گذاری شامل ساخت ساختمان‌های جدید، تغییرات گسترده در زمینه فناوری و ماشین آلات و همچنین گسترش برخی از پروژه‌هایی است که در این مرکز انجام می‌شود.

این سرمایه گذاری تا این لحظه باعث تغییرات بسیار مثبت و آشکاری در روند پروژه‌های مختلف این مرکز شده است.

در حال حاضر آخرین مرحله از سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری، گسترش دادن ساختمان طراحی است که هنوز مسئولان رقم دقیق یا حتی تقریبی هزینه‌های ساخت این مرکز را اعلام نکرده‌اند.

این مرکز فناوری در سال 1956 با حضور رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا «دوایت آیزنهاور» افتتاح شد و در آن زمان بهترین طراحی و فناوری‌ها در آن قرار داده شده بود.

مترجم خودروکار: امین زمانی
منبع: Automotive News
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران