کد خبر : ۹۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امید می رود ایران خودرو در سال جاری نظام دریافت و پرداخت خود را ساماندهی کند، گفت: ایران خودرو سال گذشته حدود 40 هزار میلیارد ریال قطعه از قطعه سازان خریداری کرده است.
 به گزارش خودروکار، محمد رضا فیاض اظهار کرد: سال گذشته حدود 40 هزار میلیارد ریال قطعه از قطعه‌سازان توسط ایران خودرو خریداری شد و اکنون نیز تمام مطالبات بالای سه ماه قطعه‌سازان مدیریت شده است.

او افزود: قاطعانه اعلام می کنیم هیچ واحد تولیدی قطعه ساز بالای سه ماه مطالبه ندارد و اگر موردی در این زمینه وجود داشته باشد در صورت اعلام بررسی خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه، امیدواریم ایران خودرو در سال جاری نظام دریافت و پرداخت خود را ساماندهی کند، خاطرنشان کرد: در بخش رونق تولید سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شد و امسال نیز امیدواریم با تعامل با بانک های عامل، تامین اجتماعی و مالیات رفته‌رفته رونق بیشتری به حوزه تولید و بازار تزریق کنیم.

فیاض تاکید کرد: امیدواریم با تداوم این روند بتوانیم از طریق تسهیلات کمک های بیشتری را به سمت تولید روانه کنیم.

او گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیریت و احیای واحدهای با پیشرفت بالای 60 درصد را در اولویت خود قرار داده است و امیدواریم بتوانیم با مدیریت این واحدها در اشتغال و تولید موثر واقع شویم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: در راستای راه اندازی واحد هایی که در طی سال های گذشته به خاطر سیاست های نادرست و مشکلات اقتصادی غیر فعال شده بودند چندین شرکت مهم را در سراسر کشور شناسایی کرده ایم و برای راه اندازی آنها توسط دولت و واگذاری مجدد به بخش خصوصی اقدام نموده ایم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران