کد خبر : ۹۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.
به گزارش خودروکار، شرکت رامک خودرو در آخرین ارزیابی های انجام شده توانست رتبه سوم خدمان پس از فروش را از آن خود کند.
در آخرین ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های خودرو ساز توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI) شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در ایران موفق شد رتبه سوم در بین وارد کنندگان خودرو را کسب نماید.

بر اساس این گزارش  شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.
ارتقای خدمات پس از فروش رامک خودرو در ارزیابی ها




انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران