کد خبر : ۹۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت تولید کننده قطعات خودرو ZF روز چهارشنبه اعلام کرد که بخش سیستم کنترل بدنه خود را به یک شرکت چینی به نام Luxshare واگذار کرده است. این واگذاری در راستای تغییرات گسترده ای است که شرکت ZF برای ورود به دنیای خودروهای خودران و برقی انجام داده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ZF چند ماه پیش اعلام کرد که با یک شرکت قطعه سازی فرانسوی به نام Faurecia وارد همکاری مشترک برای تولید و توسعه سیستم های داخلی و ایمنی خودروهای بدون راننده شده است. به همین دلیل این شرکت قسمت سیستم های کنترل بدنه خود را برای فروش قرار داده است.

استفان سومر مدیر اجرایی شرکت ZF در دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال فروش بخش کنترل بدنه خود است. وی همچنین در جواب به سوال اینکه آیا شرکتی حاضر به پرداخت 1 بیلیون دلار برای خرید این بخش خواهد بود یا خیر نیز اعلام کرد: این موضوع با گذشته زمان مشخص خواهد شد اما قیمت پیشنهادی ما نیز تیری در تاریکی نیست و کارشناسی لازم روی آن انجام شده است.

با توجه به این که این واحد به طور کامل به فروش رفته اما هنوز رقم دقیق پرداخت شده از سوی شرکت چینی اعلام نشده است. اما عده ای اعلام کرده اند که این هزینه کمتر از 1 بیلیون دلار است. بخش کنترل بدنه در شرکت ZF مسئول ساخت قسمت های الکتریکی قسمت داشبورد خودرو از جمله سوییچ ها، گرم کننده، سیستم تهویه هوا، نمایشگرها و دیگر قطعات الکتریکی به کار رفته در ان قسمت از خودرو بود.

لازم به ذکر است که شرکت Luxshare، یک کمپانی تولید کابل و کانکتورهای برقی برای کامپیوتر و سیستم های مخابراتی است و همچنین برخی قطعات الکترونیکی و مصرفی را برای خودروهای مختلف و تکنولوژی های پزشکی ساخته و روانه بازار می کند.

مترجم: محمد امین زمانی ندافان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران