کد خبر : ۹۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
در حالی که خودروهای کراس اوور در حال محبوب شدن هستند، رقابت میان مینی ون‌ها نیز همچنان ادامه دارد. چندی پیش هوندا مدل اودیسه و کرایسلر مدل پسفیکا را ارائه کردند تا گرمی بازار مینی ون‌ها همچنان حفظ شود. به نظر می‌رسد که شرکت کیا نیز در حال آماده شدن برای ورود به این بازار رقابتی با مدل به روز شده سدونا است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در حال حاضر مدل به روز شده سدونا با یک استتار بسیار سنگین دیده شده است اما می‌توان چند تغییر اساسی را در ظاهر آن احساس کرد. آنچه در تصاویر مشخص است تغییراتی است که در بخش هایی از کنار بدنه خودرو ایجاد شده و همچنین احتمال دارد که قسمت جلو پنجره و چراغ‌ها نیز مشابه دیگر مدل‌های کیا به روز شده باشد.

بر اساس آنچه از روی استتار خودرو می‌توان تشخیص داد، طراحی درب‌های خودرو و شیشه‌های جانبی عقب تا حدودی تغییر کرده است اما برای رقابت با خودروهای زیبای حال حاضر بازار از جمله اودیسه و پسفیکا باید تغییرات بیشتری را اعمال کند.

در پشت خودرو استتارها به بالاترین سطح خود رسیده و هرگونه شانس برای یافتن تغییرات را از بین برده است. گاهی خودروسازان استتارهای بسیار زیاد را برای قسمت هایی از خودرو به کار می‌برند که کمترین تغییر را داشته است.

در قلب این خودرو یک موتور ۳. ۳ لیتری ۶ سیلندر قرار دارد که ممکن است به همراه یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک وارد بازار شود. مدل به روز شده سدونا در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و کیا به دنبال آن است تا با این خودروی جدید بازار از دست رفته خود را بار دیگر بازپس بگیرد. شرکت کیا در ۶ ماه نخست امسال تنها ۱۶ هزار و ۷۳۸ دستگاه مینی ون وارد امریکا کرده است در حالی که در سال گذشته ۲۹ هزار و ۱۵۷ خودرو در همین بازه زمانی در امریکا به فروش رسانده بود.


ترجمه: محمد امین زمانی ندافان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران