کد خبر : ۹۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
نمایشگاه خودرو فرانکفورت(12)
شرکت سازنده خودروهای لوکس لکسوس با دو مدل جدید NX و CT پا به نمایشگاه بین المللی فرانکفورت می گذارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت لکسوس از تاریخ 12 تا 24 سپتامبر با حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت و رونمایی از نسخه های جدید دو مدل از خودروهای پرفروش و محبوب خود به رقابت با رقبای اروپایی و هم قاره ای خود خواهد پرداخت.
 
از خودروهای لکسوس  که در زیر پرده منتظر بازگشایی و ورود خبرنگاران و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهند بود باید به مدل های کراس اوور کامپکت بروز شده ی NX و مدل هاچبک کامپکت CT اشاره کرذ.



مدل NX نخستین بار در سال 2014 میلادی معرفی و در دو نسخه بنزینی و هیبرید راهی بازار شد و استقبال زیاد از این مدل، لکسوس را به بروز رسانی و ارتقاء سطح خودرو ترقیب کرده است. حال بنابر اعلام شرکت لکسوس شاهد نسخه ی جدید شاسی بلند NX با طراحی بدنه بروز شده و ارتقاء تجهیزات و تکنولوژی داخل کابین در نمایشگاه فرانکفورت خواهیم بود.


لکسوس همچین نسخه ی بروز شده ی مدل 200h CT، که نخستین خودروی خودروی کامپکت هیبرید دنیا است، را نخستین بار در نمایشگاه پیش روی فرانکفورت به نمایش خواهد گذاشت. CT 200h جدید ظاهری اسپورت تر نسبت به گذشته به خود گرفته و باید منتظر ماند و دید چه تغییراتی در آن ایجاد شده است.

شرکت لکسوس به جز مدل های بالا، دو مدل لیموزین LS و نسخه ی سوپر کوپه LC را نیز در غرفه خود  به نمایش خواهد گذاشت.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران