کد خبر : ۹۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
شرکت رامک خودرو در یک اقدام خداپسندانه 50 دختر دانش آموز را از مناطق محروم برای زیارت حرم مطهر امام هشتم(ع) به مشهد مقدس اعزام کرد.
به گزارش خودروکار، این اقدام که در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی شرکت رامک خودرو و با هدف توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته بود همزمان با سالروز آسمانی ترین پیوند زمین، ازدواج بی همتای امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز شد.
در این برنامه تعدادی از دانش آموزان دختر منتخب  شهرستان محروم پیشوا، که تحت حمایت موسسه نیکوکاری خانه ایرانی پیشوا قرار دارند با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو راهی مقدس ترین دیار ایران، مشهد الرضا (ع) شدند تا علاوه بر زیارت بارگاه اما هشتم شیعیان برنامه های تفریحی و ورزشی متنوعی را نیز سپری کنند.
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مشهد اولی ها طی یک سفر چهار روزه در بدو ورود به این شهر در صحن و سرای امام رضا(ع) حضور یافتند و در ادامه نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از مجموعه تفریحی کوه سنگی، موزه آبزیان، تاریخچه حرم امام هشتم و تابلوهای نقاشی قدیمی بازدید کردند.
همزمان با این سفر، برای مشهد اولی ها دیگر برنامه های تفریحی و ساحتی همچون حضور در سرزمین موج های آبی  و باغ وکیل آباد پیش بینی شده بود تا یک رویداد خاطره انگیز برای آنان ثبت شود.
خانم حلاج سرپرست این اردوی دانش آموزی نیز اعلام کرد: همزمان با این سفر فضای روحی و هیجانی بسیار مطلوبی در بین این دانش آموزان حاکم بود و زمینه افزایش نشاط برای آنها را فراهم کرد و البته با برنامه ریزی های شرکت رامک خودرو خاطرات به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان ثبت شد.
وی افزود: این اردو عمدتا برای افرادی تدارک دیده شده بود که از استانداردهای زندگی و آموزشی کمتری برخوردار بوده و نیازمند حمایت از طریق موسسات و بنگاههای اقتصادی هستند، زیرا برگزاری برنامه هایی از این قبیل موجب افزایش روحیه و ارتقای حس اعتماد در بین آنها می شود.
رامک خودرو پیشتر به منظور تشویق کودکان بی سرپرست و کودکان کار که با شرایط نا بسامان و فقر خانوادگی خود مشغول به تحصیل و کار هستند، روزی خاطر انگیز را با عنوان "یک روز خوب برای بچه های خوب " رقم زد،  آن برنامه  در سال 93 و همزمان با سال روز میلاد امام حسن عسگری (ع) در پارک ارم تهران انجام  شد.

منبع: اقتصاد آنلاین
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران