کد خبر : ۹۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
جدیدترین محصول دی اس فرانسه در ایران DS3 است که به عنوان یک خودرو مینی هاچ بک، جمع و جور و لاکچری شناخته می‌شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران، جدیدترین محصول خود که یک مینی هاچ بک جمع و جور است را با قیمت 142 میلیون و 500 هزار تومان در بازار ایران عرضه می‌کند.


این خودرو فرانسوی از یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر بهره می‌برد که مجهز به توربو شارژر است، این پیشرانه توانایی تولید 110 اسب بخار قدرت و گشتاور 205 نیوتن. متر را دارا است، با توجه به مشخصات فنی و شرایط خودرو، DS3 شتاب صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان 9.2 ثانبه به ثبت رسانده و این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر به ثبت رسیده است.


گیربکس این خودرو اتومات شش سرعته است که حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را برای راننده به ارمغان می‌آورد.


این جمع و جور لاکچری در سال 2010 به صورت رسمی معرفی شد و در سال 2016 میلادی نسخه فیس لیفت شده‌ای برای آن طراحی شد.


از دیگر ویژگی‌های ظاهری این هاچ بک خوش استایل فرانسوی می‌توان به رینگ‌های 16 یا 17 یا 18 اینچی آلیاژ آلومینیوم، جلو پنجره مشبک جسور مانند که با کرومی سراسری یک پارچه شده، چراغ‌های ترکیبی LED و زنون که جلوه‌ای خاص در شب را به Ds 3 می‌بخشند و رنگ بندی‌های ترکیبی متنوع، اشاره کرد.


این محصول لاکچری فرانسه همچون دیگر اعضای خانواده شیک، مدرن بودن را به رخ می‌کشد که تمام اجزا و قطعات داخلی کابین کیفیت بالایی دارند.



از امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی تمام رنگی چند کاره (سیستم مولتی مدیا، مسیر یاب و کنترل شرایط خودرو)، قابلیت سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند؛ با استفاده از Apple Car Play و Mirror Link می‌تواند به گوشی اپلی یا اندرویدی شما متصل شود و از تمامی قابلیت‌های گوشی استفاده کند، صندلی‌های اسپرت تمام چرم ناپا با طرح دست بند ساعتی به همراه تنظیم صندلی برقی، کروز کنترل با محدود کننده سرعت، کنترلر سیستم صوتی بر روی فرمان، سقف شناور با طرح‌های مختلف، بادگیر آیرودینامیک، سیستم تهویه خودکار داخل کابین، سیستم کنترل کیفیت هوا داخلی به همراه سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر، دوربین دید عقب به همراه سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم حالت اسپرت، مانیتورینگ فشار باد تایرها، کامپیوتر مدیریت سفر، سیستم صوتی قدرتمند با 6 اسپیکر – بلوتوث و پورت USB و سیستم اعلام خطر SOS اشاره کرد.


همچنین این خودرو هاچ بک توانسته در تست‌های ایمنی پنج ستاره امنیت و ایمنی اروپا را از آن خود کند و این در حالی است که Ds3 مجهز به شش کیسه هوای راننده و سرنشین جلو – جانبی – قفسه سینه و پرده، سیستم ایمو بلایزر، کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کمکی شروع حرکت در سر بالایی HAC، سیستم فعال ترمز شهری، ایزوفیکس، سیستم ضد قفل ترمزها ABS، کروز کنترل مجهز به سیستم محدود کننده سرعت و سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها است.

 
انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران