کد خبر : ۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
رنو در شرایطی از اوایل سال آینده میلادی فعالیت جدید خود را در کشور آغاز خواهد کرد که طبق آمار جهانی، ایران در حال حاضر جزو 15 بازار برتر این برند فرانسوی قرار دارد.
به گزارش خودروکار،  طبق آمار ارائه شده، رنو در نیمه نخست 2017 میلادی 68 هزار و 365 دستگاه از محصولات خود را در بازار ایران به فروش رسانده ‌است. این رقم علاوه‌بر محصولات مونتاژی رنو در ایران، مدل‌های وارداتی این شرکت را نیز در بر می‌گیرد.
در واقع رنویی‌ها علاوه‌بر اینکه توانسته‌اند تیراژ محصولات خود را در خودروسازی ایران افزایش دهند، حجم صادرات محصول به کشور را نیز بالا برده‌اند تا در مجموع حضور آنها در این بازار، پررنگ‌تر از قبل شود. براساس آمار اعلامی، فروش رنو در ایران طی نیمه نخست 2017 و در مقایسه با شش ماه ابتدایی 2016، بیش از دو برابر شده تا سهم محصولات این خودروساز در بازار ایران به 8/ 9 درصد افزایش یابد. این البته در شرایطی است که آمارها می‌گویند ریسک حضور رنو در خودروسازی و بازار ایران طی بازه زمانی موردنظر (نیمه ابتدایی 2017) بالا رفته است. این ریسک البته در سال 2013 کاهش پیدا کرده بود، اما حالا آمارها از افزایش آن می‌گویند.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران