کد خبر : ۹۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
در گفت‌وگو با «خودروکار» مطرح شد؛
یک مدیر بازاریابی با بیان اینکه ایرانی‌ها علاقه بسیاری به خودروهای بزرگ با حجم پیشرانه بالا دارند، گفت: با توجه به شرایط آب‌و هوایی و میزان آلایندگی کلان‌شهرهای ایران، بازار به خودروهای برقی و هیبرید و هماهنگ با آب‌وهوای چهارفصل ایران نیاز دارد.

محمد مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار، در رابطه با نیاز بازار خودرو کشور اظهار کرد: شرکت‌ها باید خودروهایی را به کشور وارد کنند که آلایندگی و میزان مصرف سوخت را کاهش دهد و جای خالی محصولات متنوع هیبرید و برقی در بازار ایران به‌شدت احساس می‌شود.

او افزود: در سال‌های اخیر خودروهای برقی و هیبرید به ایران وارد شده اما روند واردات این خودروها تا حدودی کند و نیاز به حمایت دولت دارد.

این کارشناس بازاریابی خودرو با بیان اینکه باید اعتمادسازی نسبت به استفاده از خودروهای برقی و هیبرید ایجاد شود، گفت: باید خودروهایی با فناوری به‌روز به بازار ایران وارد شود که بتواند بهترین کارایی و کمترین مصرف سوخت را در آب‌وهوای چهارفصل ایران ارائه دهد.

او یادآور شد: آگاهی بخشی به مصرف‌کنندگان نسبت به خودروهای جدید عاملی خواهد شد تا میزان تقاضا برای خودروهای به‌روز که از میزان آلایندگی و مصرف سوخت کمتری بهره می‌برد، افزایش می‌یابد.

مرتضایی تأکید کرد: در جامعه امروزی ایران، میزان استفاده از موتورسیکلت بسیار زیاد است که به نظر می‌رسد باید موتورسیکلت‌های برقی جایگزین موتور با پیشرانه‌های فسیلی شوند.

او خاطرنشان کرد: به‌واسطه نبود حمل‌ونقل عمومی وسیع، خودروهای تک‌سرنشین تردد قابل‌توجهی در خیابان‌های کلان‌شهرهای ایران دارند، ازاین‌رو بازار ایران نیاز به خودروهای کوچک با مصرف سوخت کم دارند.

این کارشناس بازاریابی با تأکید بر اینکه ایرانی‌ها به خودروهای بزرگ با حجم پیشرانه بالا علاقه‌مند هستند، بیان کرد: با توجه به علاقه مردم بازار نیاز به کراس اوورهای کامپکت در بازه قیمتی 70 تا 120 میلیون تومان را دارد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران