کد خبر : ۹۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
بر اساس نظرسنجی که از سوی انجمن خودروسازان فرانسه انجام شده، 10 خودروی محبوب سال 2017 معرفی شده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودروی محبوب فرانسوی ها با داشتن خودروسازان برجسته ای مثل پژو-سیتروئن و رنو، در سال 2017 چه بوده است؟ از ابتدای سال 2017 میلادی کدام خودروها مورد استقبال فرانسوی ها قرار گرفته اند؟بر اساس یک نظر سنجی که از سوی انجمن خودروسازان فرانسه انجام شده است، از میان 10 خودروی پرفروش در فرانسه، نام سازندگان فرانسوی می درخشد. اما شگفتی این نظر سنجی یک شرکت آلمانی است که در کنار دیگر شرکت ها حضور پیدا کرده است .

بنا بر آمار انجمن تولیدکنندگان خودروی فرانسه، تعداد 107 هزار و  455 دستگاه خودروی جدید در ماه اوت به ثبت رسیده اند،  که نسبت به بازه زمانی سال گذشته ( با تعداد روزهای کاری برابر) 9.4 درصد رشد داشته است.

طبق گزارش انجمن خودروسازن فرانسه، در هشت ماه اول سال جاری تعدادیک میلیون و 390 هزار و 240 دستگاه خودرو با افزایش 4.9 درصدی به ثبت رسیده که نشان دهنده بازار پویایی است که به ستارگان خود می بالد. در این رده بندی به ترتیب رنو کلیو IV ، پژو 208 ،  پژو 3008 II  ، پژو 308 II ، پژو 2008 ، سیتروین C3 II ، رنو کپچر ، داسیا ساندرو و رنو مگان IV قرار دارند . تنها شرکت خودرو سازی خارجی که در این میان به چشم می خورد، شرکت فولکس واگن است که خودروی فولکس واگن پولو را در رده دهم این رده بندی قرار داده است.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : انجمن خودروسازی فرانسه

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران