کد خبر : ۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
نمایشگاه خودرو فرانکفورت(17)
شرکت سئات مدل Leon Cupra R، قوی‌ترین خودرو تاریخ خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به نمایش می‌گذارد و اعلام کرده است که از این نسخه تنها 799 دستگاه تولید خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گشایش نمایشگاه خودرو فرانکورت به روزشماری افتاده است و داغ ترین خبر های این روزهای مطبوعات خودرویی جهان به این گردهمایی و مدل‌های حاضر در آن اختصاص  دارد.

در بحبوحه اعلام حضور مدل‌های مختلف خودرو در نمایشگاه فرانکفورت، شرکت اسپانیایی سئات نیز سرانجام پس از حدس و گمان‌های زیاد، از حضور مدل جدید Leon Cupra R، که به قوی‌ترین خودروی جاده تاریخ این خودروساز اسپانیایی بدل خواهد شد، خبر داد.



در زیر کاپوت مدل Leon Cupra R پیشرانه با توان تولید قدرت 310 اسب بخار تعبیه شده و بدین ترتیب باید به این مدل لقب قوی‌ترین خودرو تاریخ سئات را بدهیم. این خودرو از دو گزینه گیربکس 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک DSG بهره می‌برد و انقال قدرت توسط گیربکس به چرخ‌های جلو(FWD) منتقل می‌شود.

Leon Cupra R با مدل استاندارد لئون کوپرا تفاوت‌هایی دارد که سبب اضافه شدن پسوند R به این نسخه شده است. از این تغییرات می‌توان به سیستم تعلیق تطبیقی بهبود یافته، ترمزهای Brembo جدید و سیستم اگزوز به‌روز شده اشاره کرد. در بخش بدنه نیز اسپویلر‌های جلو و عقب و همچنین دیفیوزر از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

سئات هنوز جزئیات و تصاویر داخل خودرو را رسانه‌ای نکرده، اما به نظر می‌رسد که در محیط داخل خودرو نیز در مقیاس فراوان از فیبر کربن و چرم‌های الکانترا استفاده شده باشد.


 


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران