کد خبر : ۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
این نسخه دوست داشتنی و نام آشنا از ب ام و M2 تنها در قالب تعداد محدود هزار دستگاه تولید می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ ب ام و تصمیم دارد تعداد محدودی از مدل M2 CS، نسخه ای جذاب تر و سریع تر از نسخه M4 خود را تولید کند.

پس از آنکه تیونر های آلمانی Mahnart و Lightweight Performance با تنظیم موتور M2 به پیشرانه‌ی مدرن توئین‌توربوی ۳ لیتری، موسوم به S55 دست یافتند، BMW هم از غافله جا نماند و تصمیم گرفت در آینده نزدیک مدلی با قدرت M2 به تعداد محدود هزار دستگاه تولید کند. از ماه ژانویه سفارش برای مدل M2 CS از سوی کمپانی BMW آغاز می شود و احتمالا در ماه می هم به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

آخرین شایعات درباره این نسخه از BMW تحت نام CS می گوید که تولید محدود آن از سال آینده آغاز خواهد شد. بدین معنی که اگر این شایعه درست باشد، M2 CS در واقع منحصر به فرد تر از برادر بزرگتر خود یعنی M4 CS است که از آن هم 3 هزار دستگاه تولید شد.

همچنین بر اساس شنیده ها، قرار است این مدل در دو رنگ نقره ای هاکنهایم و یک سایه نارنجی رنگ عرضه شود. داخل کابین های این مدل هم با صندلی های اسپرت تجهیز شده که با رنگ چرم مشکی داکوتا و رنگ آبی و رنگ نارنجی کیالامی، تضاد خوبی ایجاد می کند. همچنین خریداران می توانند هنگام سفارش چرم معمولی یا سوراخ دار را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه مدل M2 دارای قدرت 365 اسب بخار است، انتظار می رود که CS تا حدود 400 اسب بخار قدرت داشته باشد و به پای آئودی RS3 اسپرت بک و سدان برسد. داشتن بدنه ای عضله ای تر برای این مدل می تواند خطرناک باشد که البته مطمئنا BMW چنین چیزی را نمی خواهد. از سویی ارتقای سیستم تعلیق خودرو، شاسی و سایر بهینه سازی های سخت افزاری احتمالا توجیه کننده قیمت پایه M2 خواهد بود که درآمریکا از 53 هزار و 500 دلار و در آلمان از 59 هزار و 500 دلار آغاز خواهد شد.

البته BMW هنوز به طور رسمی خبری مبنی بر این که M2 CS در دست طراحی است، منتشر نکرده اما همین که BMW سعی دارد مدل M1 CS را به واسطه M8 CS به یک نام تجاری ثبت شده تبدیل کند، خودش گواهی بر این موضوع است.


منبع: Motor1.com
ترجمه: گلنوش محب علی


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران