کد خبر : ۹۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
نسخه‌ بروز شده کیا سورنتو در تدارک ورود به بازار اروپاست و در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت نیز حضور خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی کیا مدل بروز شده کیا سورنتو را در ماه‌های گذشته برای قاره آسیا رونمایی کرده بود و حال نوبت به قاره اروپا رسیده است. نسخه ی 2018 کیا سورنتو در نمایشگاه پیش رو فرانکفورت رخ نمایی می کند.

از تغییرات آشکار مدل 2018 می توان به سیستم روشنایی جدید و گلگیرهای از نو طراحی شده اشاره کرد. کیا سورنتو 2018 با چند گزینه رینگ 17، 18 و 19 اینچی راهی بازار اروپا خواهد شد و نسخه ی مجهز به پک GT Line، از چراغ های مه شکن چهار قسمته، صفحه ترمز قرمز رنگ و طراحی بدنه کمی هجومی تر نسبت به سابق بهره می برد. همچنین نسخه‌ی مد نظر گرفته شده برای اروپا از نوع دیزلی است و در این نسخه دو خروجی اگزوز وجود دارد.




محیط داخلی کیا سورنتو 2018 تغییرات زیادی نسبت به مدل‌های قبلی به خود دیده است و حتی به صورت هفت سرنشینه نیز قابل استفاده است و از این حیث به گزینه ای مناسب برای خانواده های پرجمعیت  تبدیل شده است. در محیط داخلی خودرو این فرمان جدید، صفحه کیلومتر متفاوت، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به Apple Carplay و Android Auto و روکش های چرم هستند که جلب توجه می کنند.



سورنتو 2018 در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای دیزلی 2.2 لیتری بهره می برد و انتقال قدرت از طریق جعبه دنده سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها صورت می گیرد. همچنین حالتهای رانندگی مختلف شامل Eco، Comfort، Sport و Smart در دسترس است.

گفتنی است که سورنتو، کراس اوور سایز متوسط شرکت کیا است که از سال 2003 تا کنون در حال تولید است. کیا سومین نسل از این شاسی بلند را در سال 2014 میلادی روانه بازار کرد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران