کد خبر : ۹۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
روز گذشته نسخه توربو شارژ چری آریزو 5، یکی از محصولات خوش فروش مدیران خودرو در اولین نمایندگی فروش انحصاری چری در نیاوران، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خودروکار، آریزو 5 پس از تیگو 5 یکی از محصولات به روز و متفاوت چری بود که از سوی مدیران خودرو در کشور به تولید رسید. این خودرو به واسطه طراحی مدرن و زیبا خود به سرعت در بین رقبا جا باز کرد و فروش خوبی را در بازار رقم زد.

مدیران ارشد مدیران خودرو به خوبی می دانستند که مردم ایران خواهان خودرویی با شتاب بهتر هستند و از همین رو در همان ابتدای کار تولید نمونه قدرتمند آریزو 5 در دستور کار قرار گرفت. پس از ورود رسمی مدل قدرتمند و خاص تیگو 7 به کشور کمی بعد اخباری مبنی بر عرضه آریزو 5 با پیشرانه قدرتمند تیگو 7 به گوش رسید که این مهم روز گذشته در اولین نمایشگاه خودرو اختصاصی برند چری نمایندگی 193 خسروانی در محله نیاوران محقق شد.


آریزو 5 توربو که با کد TE مخفف Turbo Excellence شناخته می شود نه در باطن و نه حتی در ظاهر و  آپشن ها هیچ تفاوتی با نمونه های استاندارد دستی یا اتوماتیک آریزوهایی که تا به حال عرضه شده است ندارد و تنها تفاوت آن در پیشرانه 147 اسب بخاری و 210 نیوتون.متری 1.5 لیتری توربو آن است که مستقیما از تیگو 7 به عاریت گرفته شده و بر آریزو 5 نصب شده است و با تکیه بر آن شتاب 9.5 ثانیه ای را برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

با توجه به سفر چند ماه پیش خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو به کشور چین و بازدید از محصولات چری که در میان آن ها نمونه توربو آریزو 5 با کیت بدنه ای بسیار شکیل و زیبا و طراحی داخلی دو رنگ دیده می شد، خبرنگاران را در تعجب فرو برد که چرا مدیران خودرو آریزو 5 توربو را در نسخه اصلی آن که دارای طراحی و جلوه بصری زیباتر و خاص تر است عرضه نکرده است چرا که بدون شک می توانست بازار فروش متفاوت و داغ تری را بخصوص از سوی جوانان برای خود رقم بزند.

آریزو 5 توربو به قیمت 81 میلیون و 700 هزار  تومان به بازار وارد خواهد شد. اگرچه بر خلاف تیگو 7، این خودرو از گیربکس CVT اتوماتیک بهره می برد اما بدون شک عملکرد آن به مراتب ارتقا خواهد یافت و حال متقاضیان این خودرو ضمن استفاده از طراحی ظاهری زیبا آن از پیشرانه قدرتمند 147 اسب بخاری نیز بهره مند خواهند شد.

گزارشگر خودروکار: مصطفی انیسی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران