کد خبر : ۹۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
سیتروئن مدل دی اسی را طراحی کرده که به سوئیچ سیستم پرداخت وجه وایرلس مجهز شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار،  خریدران برند لوکس سیتروئن از این پس می توانند مدل دی اس کانتکتلس را با سایر ویژگی های نسخه استاندارد دریافت کنند. سیتروئن،دی اس را به عنوان یک برند لوکس و مستقل در سال 2014 عرضه کرد و از مدل دی اس 3 تا دی اس 7 SUV که به تازگی ارائه داد، همگی ویژگی های یک خودروی مدرن و لوکس را دارند.



سیتروئن در تلاش برای ارتقای این برند،  مدل دی اسی را طراحی کرده که به سوئیچ سیستم پرداخت وجه وایرلس مجهز شده است. در واقع سوئیچ این خودرو به یک تراشه پرداخت bPay تجهیز شده که با استفاده از تکنولوژی بازشناسی با امواج رادیویی (RFID)  شبیه تکنولوژی پرداخت گوشی های اندروید یا اپل عمل می کند. خریداران می توانند  از ماه سپتامبر این تکنولوژی جدید را به همراه  مدل دی اس 3  به خانه ببرند و به کمک این سیستم پرداخت تا سقف 40 دلار از حدود 500 هزار خرده فروشی در بریتانیا خرید کنند.



مارک بلوندل، مدیر بازاریابی و فروش سیتروئن در بریتانیا دراین باره می گوید :« در دی اس ما همیشه به دنبال ویژگی هایی بودیم که به طرز قابل ملاحظه ای بتواند سبک زندگی متصل و توانایی ارتباط آسان مشتریان را تکمیل کند. » او ادامه می دهد :« احساس می کنیم با ترکیب ویژگی های اتصال یکپارچه با سایر ویژگی های مدل شیک دی اس 3 متصل ، توانسته ایم به این هدف برسیم. »




در دی اس 3 جدید در کنار سوئیچ پرداخت وجه وایرلس، مشخصات دیگری هم از جمله ارتقای مشخصات ظاهری مثل چرخ های 17 اینچی دیاموند مشکی و چراغ های جلوی ال ای دی به روز شده اند. همچنین این مدل به سیستم کار پلی اپل، سیستم لینک آینه ها با گوشی هوشمند و یک صفحه نمایش 7 اینچی مجهز شده است. قیمت مدل شیک دی اس 3 متصل در بریتانیا از 20 هزار و 560 دلار تعیین شده است. 

ترجمه : گلنوش محب علی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران