کد خبر : ۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به دستورالعمل جدید برای واردات خودرو گفت: این دستورالعمل از سوی وزیر معرفی شده و پس از تایید دولت در چند روز آینده ابلاغ می‌شود.
به گزارش خودروکار، مجتبی خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت صبح امروز در حاشیه سی و امین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو گفت: دستورالعمل مرتبط با واردات خودرو  در سال گذشته به وزیر صنعت ارائه شده  و در رابطه با آن صحبت‌هایی نیز انجام شده بود، اما با توجه به تغییرات در کابینه دولت تصمیمگیری آن به وزیر صنعت دولت دوازدهم سپرده شد.

خسروتاج تصریح کرد: بنابراین این دستورالعمل به وزیر صنعت ارسال  و قرار بر این شد که پس از بررسی این دستورالعمل برای تایید به دولت ارسال شود.

او در رابطه با جزییات این دستورالعمل صحبتی نکرد و گفت: تا این دستورالعمل تایید نشود نمی‌توان درباره جزئیات آن سخن گفت.

رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: نگاه ما در این سازمان حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است و این دستورالعمل نیز بر همین مبنا تدوین شده است.

خسرو تاج در پاسخ به این سوال که با ابلاغ این بخشنامه قیمت خودروهای وارداتی در بازار افزایش یافت گفت: ما در تجارت کشور رسالت سنگین‌تری داریم و باید واردات را هدفمند کنیم و در واردات منافع ملی و افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال در اولویت قرار بگیرد.

او افزود: دستورالعمل جدید واردات خودرو در روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

با بسته شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی در دو ماه اخیر قیمت خودرو بین 10 تا 40 میلیون تومان افزایش یافت که این موضوع انتقادات بسیاری را از طرف واردکنندگان در پی داشت.



منبع: ایسکا نیوز


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران