کد خبر : ۹۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
خودروکار گزارش می دهد؛
مدیر ارشد تحقیق و توسعه منطقه خاورمیانه و آفریقا DS فرانسه با بیان اینکه موتور و توربو DS 7 با شرایط آب و هوایی ایران سازگاری دارد، گفت: این خودرو در تست های سخت شرایط آب و هوایی ایران بهترین عملکرد را داشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کریستین چهاب در نشست خبری تست فنی DS 7 در شرایط آب و هوایی ایران، اظهار کرد: DS 7 با پلتفرم متفاوتی نسبت به دیگر محصولات این خانواده تولید شده و به عنوان پرچمدار DSدر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

مدیر ارشد منطقه خاورمیانه و آفریقا DS فرانسه افزود: این خودرو در ایران تست های متفاوتی را طی بیش از شش هزار کیلومترپشت سر گذاشته است.



او خاطرنشان کرد: این محصول جدید DS و گروه PSA در شرایط آب و هوایی، فشار، رطوبت و سوخت متفاوت پاسخ مناسب و قابل قبولی را ارائه کرد.

چهاب افزود: این خودرو از موتور ۱۶۰۰ سی سی توربو بهره می برد و در ارتفاع بالا که فشار هوا کم است موتورهای توربو در بهترین حالت فعالیت می کنند که این خودرو توانست در ارتفاعات ایران بهترین شرایط فنی را برای راننده به ارمغان بیاورد.

این مدیر برند DS گفت: DS 7 در آب و هوای مختلف شتابگیری مناسب و کولر قابل قبولی داشته است و تنها نیاز است تغییرات بسیار اندکی در موتور ایجاد شود تا با کیفیت بنزین ایران سازگاری بیشتری داشته باشد.

او تاکید کرد: در شرایط سخت آب و هوایی این خودرو حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده است و این خودرو از هندلینگ  و سیستم تعلیق بسیار مناسبی برخوردار است که در کنار حالت های مختلف رانندگی خودرو کاملی به حساب می آید.



چهاب با بیان اینکه این خودرو از امکانات بسیار به روزی برخوردار است، گفت: جهان برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی به سمت موتورهای کوچک با قابلیت و تکنولوژی های بالا حرکت کرده است.

مدیر ارشد منطقه خاورمیانه و آفریقا شرکت DS بیان کرد: موتور کاملا با شرایط آب و هوایی ایران سازگار است و تنها در ارتفاع بالا حداکثر سرعت به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نمی رسد و نکات مهم در تست اخیر بازخوردهای فنی موتور و کولر بوده است.

چهاب تاکید کرد: توربو خودرو در ارتفاعات بسیار بالا تست شده و هیچ مشکلی برای خودرو پیش نخواهد آمد.

او در رابطه با توربو این خودرو تصریح کرد: از ۲۰۰۲ موتور توربو این گروه فرانسوی تولید شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

گفتنی است DS 7 در نمایشگاه تهران توسط آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS در ایران رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران