کد خبر : ۹۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت اپل آخرین محصولات خود را در یک کنفرانس با شکوه نمایش داد و جدیدترین نسخه از تلفن های همراه را معرفی کرد. در این میان جدیدترین مدل آیفون یعنی X همه چشم ها را به خود خیره کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،  آیفون X بعد از مدتها انتظار با تغییرات گسترده ای وارد بازار شد و خریداران برای بدست آوردن این تلفن همراه از همین الان پشت درب مغازه های اپل صف کشیده اند. قیمت این تلفن همراه از ۹۹۹ دلار آغاز می شود که عدد بسیار بالایی است. این قیمت آدم را به وا می دارد تا به چیزهای دیگری که می توان با این میزان از پول خریداری کرد فکر کنیم. در این گزارش به سراغ خودروهایی رفته ایم که می توان با قیمت ۱۰۰۰ دلار یا کمتر خرداری کرد و همچنان با قدرت به کارشان ادامه می دهند.

فورد کرون ویکتوریا طرح پلیس – ۲۰۰۴

بر خلاف یک تلفن همراه ساده که با چندبار زمین خوردن دیگر غیر قابل استفاده خواهد شد، فورد کرون ویکتوریا عملا خودرویی است که به هیچ عنوان نمی توان آن را خراب کرد. زمانی که این خودرو در اداره پلیس مشغول فعالیت بود، بدنه قوی و سیستم تعلیق بسیار محکم و قوی اش همه را شگفت زده کرد. سپس به عنوان تاکسی وارد خیابان ها شد و بازهم رضایت بسیاری از رانندگان تاکسی را به همراه داشت.



فورد
Probe GT ۱۹۸۹

یکی از بهترین خودروهایی که در اواخر دهه ۸۰ میلادی وارد بازار جهانی شد فورد Probe GT بود. این خودرو که از یک مزدا MX6 نیز بهتر است هنوز بعد از نزدیک به ۳۰ سال طراحی فضایی و جالبی دارد و دل هر عاشق خودرویی را می برد. این خودرو همچنین یک موتور 2.2 لیتری توربوشارژ، ۵ سرعته دارد که اگر علاقمند به خودرو باشید به هیچ عنوان آن را به یک تلفن همراه ترجیح نخواهید داد.



تویوتا سلیکا
GT-S ۱۹۹۲

شاید آیفون جدید امکانات بسیار زیادی مانند تشخیص چهره یا صفحه نمایش حیرت انگیز داشته باشد اما هیچ کدام به اندازه تویوتا سلیکا مدل ۱۹۹۲ نمی تواند جذاب باشد. این خودرو خاطرات بسیاری از جوانان اروپایی و آمریکایی را به دوش می کشد و به عنوان یکی از سوپراسپرت های خارق العاده از آن یاد می شود. تویوتا سلیکا با شکل جالب و چراغ های زیبای جلو می تواند بسیار جذاب تر از آیفون X‌ باشد. این خودرو یک موتور ۲.۲ لیتری ۴ سیلندر داشت.



فورد فوکوس
ZX3 ۲۰۰۳

سال هاست که فورد با مدل فوکوس بازار را در اختیار گرفته و یک خودروی خانواده خوب را معرفی کرده است. با توجه به حضور مدل های مختلف از این خودرو بازهم نسل اول آن طرفداران خاص خود را دارد. این روزها این مدل را می توان با قیمت 995 دلار خریداری کرد که از قیمت آیفون هم کمتر است و باعث صرفه جویی در پول شما نیز خواهد شد.




ساب 900S ۱۹۹۵

شاید افراد زیادی باشند که گوشی آیفون به دست می گیرند ولی تعداد آن هایی که خودروی کروکی سوار می شوند بسیار کمتر است. با قیمت یک آیفون می توان ساب 900S مدل سال 1995 را خریداری کرد که یکی از بهترین خودروهای کروکی در آن دوره بود.



تویوتا پریوا – ۱۹۹۱

به نظر شما خرید یک ایفون که تنها چند آهنگ و فیلم و نرم افزار بر روی آن نصب می شود بهتر است یا خرید خودرویی که میتواند تعداد زیادی فرد بزرگسال را جا به جا کند؟ تویوتا پریوا مدل ۱۹۹۱ یکی از بهترین خودروهایی است که می توان با این قیمت خریداری کرد. این خودرو به مانند سوپرماشین های امروزی یک موتور میانی دارد و از نظر فضای داخلی نیز یکی از بزرگترین خودروهای ساخته شده در دهه ۹۰ به شمار می رود.



مرسدس بنز 300SE ۱۹۸۹

اگر برای شما لوکس بودن از اهمیت بالایی برخوردار است پس باید بدانید که هیچ برند خودرویی لوکس تر از مرسدس بنز نخواهد بود. شاید باورتان نشود اما می توان یک مرسدس بنز مدل 300SE‌ ر ا با قیمتی پایین تر از یک آیفون X خریداری کرد. این خودرو با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار یک متور شش سیلندر خطی دارد ولی ممکن است به خاطر سن بالا چند تعمیر کوچک نیاز داشته باشد اما هرگز ضعیف تر از یک آیفون نخواهد بود.



مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران