کد خبر : ۹۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
«خودروکار» از نمایشگاه خودرو فرانکفورت گزارش می‌دهد(30)؛
شرکت تویوتا پنجاهمین سالگرد تولید مدل هایلوکس را با عرضه‌ نسخه‌ای با نام « Toyota Hilux Invincible 50» جشن می‌گیرد و این نسخه خاص به همراه دیگر مدل‌ها‌‌ی جدید تویوتا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت حضور دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یکی از خودروهای ویژه‌ای که تویوتا به همراه خود به نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آورده است، نسخه‌ای خاص از پیکاپ هایلوکس است. این نسخه به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید مدل هایلوکس با نقش و نگار و تغیراتی همچون اضافه شدن ضربه گیرهای محافظ بدنه ،مارشپیل‌های در جدید، رینگ‌های 18 اینچی و  لاستیک‌های BF Goodrich همراه شده است.





نسخه‌ Hilux Invincible 50 با دو گزینه موتور 2.4 و 2.8 لیتری عرضه خواهد شد. نسخه‌ 2.4 لیتری از قدرت 150 اسب بخار و گشتاوری 400 نیوتون متر بهره می‌برد و این مشخصات برای نسخه‌ 2.8 لیتری به ترتیب 177 اسب بخار و 450 نیوتون متر است. انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها نیز از طریق گیربکس‌های دستی و اتوماتیک 6 سرعته صورت می‌گیرد.

شرکت تویوتا با اضافه کردن این نسخه به مدل هایلوکس قصد فروش بالای 40 هزار دستگاه در اروپا را در سر دارد و می‌خواهد رکورد فروش 40 هزار دستگاهی این مدل در سال گذشته را بهبود ببخشد.





تویوتا هایلوکس (Toyota Hilux) خودرویی در کلاس پیکاپ است که از سال 1968 تاکنون تولید و بیش از 18 میلیون دستگاه از آن توسط شرکت تویوتا به فروش رسیده است. هشتمین نسل از این پیکاپ پرطرفدار در سال 2015 راهی بازارهای جهانی شد تا هایلوکس یکی از پر تغییرترین مدل‌های شرکت تویوتا به حساب بیاید.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران