کد خبر : ۹۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
دانگ فنگ و پژو -سیتروئن که همکاری مشترک تولید خودرو دارند در طول ماه آگوست بخشی از بازار خود را از دست داده اند. سهم تولید خودروهای گروه PSA و دانگ فنگ موتور در ماه آگوست به 26 هزار و 205 دستگاه خودرو رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در هشت ماهه نخست سال جاری میزان خودروهای تولیدی توسط این گروه 46 درصد کاهش داشته و به 195 هزار و 138 دستگاه رسیده است. این آمار توسط شرکت چینی دانگ فنگ موتور ارائه شده است. البته دانگ فنگ حاضر به ارائه آمار مربوط به فروش خودورهای ساخته شده توسط این همکاری مشترک نشده است.

بازار مشترک این گروه خودروسازی در حالی تضعیف شده که بازار خودروهای سبک در چین در طول سه ماه گذشته همراه با رشد بوده است. در ماه آگوست تحویل خودرو و وانت های سبک با رشد 4.1 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

گروه خودروسازی دانگ فنگ، پژو و سیتروئن انتظار دارند با تولید و عرضه پژو 5008 شاسی بلند به بازار در ابتدای سال آینده، کمی بازار را به نفع خودشان تغییر دهند. لازم به ذکر است که گروه همکاری مشترک دانگ فنگ، پژو و سیتروئن در شهر ووهان چین واقع شده است و خودروهای پژو و سیتروئن را مونتاژ می کند.

گروه PSA یک همکاری مشترک نیز با چانگان در شهر شنزن دارند که طبق آن خودروهای سیتروئن DS را مونتاژ می کنند. البته آمار فروش و تولید در این همکاری مشترک نیز همچنان منتشر نشده اما آمار شش ماه اول سال این گروه نشان می دهد که فروش آن ها 64 درصد کاهش داشته است.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران