کد خبر : ۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت کانتیننتال از تکنولوژی شارژ القایی جدیدی پرده برداشت که می‌توان آن را انقلاب در سیستم شارژ خودرو دانست چرا که سهولت در استفاده از این وسایل نقلیه دوست دار محیط زیست را چندین برابر می‌کند و اقبال بیشتر از خودروهای برقی را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شاید شما با شنیدن نام شرکت کانتیننتال به یاد لاستیک و قطعات اورجینال این شرکت در خودروهای شرکت‌های مختلف بیافتید اما حقیقت این است که اینها تنها بخش کوچکی از فعالیت های این شرکت مشهور آلمانی است و کانتیننتال همواره در زمینه نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های جدید کمک های شایانی به صنعت خودروسازی جهان کرده است.

شرکت کانتیننتال به تازگی در نمایشگاه  Continental TechShow 2017 در شهر هانوفر از تکنولوژی جدیدی پرده برداشت که انقلاب بزرگی در خودروهای برقی به حساب می آید. این تکنولوژی جدید امکان شارژ خودروهای برقی را بدون اتصال سیم از طریق دریافت امواج ارسالی از منابع تعیین شده به سبک القا فراهم می کند و خودروهای برقی به راحتی شارژ می شوند تا راننده دیگر غم رجوع به ایستگاه‌های شارژ خودرو و اتلاف وقت را نداشته باشد.



برای استفاده از این روش شارژ کافی است خودروی برقی مد نظر در بالای منابع انرژی تعبیه شده در دل زمین قرار بگیرد تا ارتباط خودرو و منبع برقرار شده و خودرو شروع به شارژ شدن کند. کانتیننتال همچنین برای سهولت یافتن این ایستگاه‌های زیر زمینی و قرار گرفتن صحیح خودرو بر روی آنها سیستم Continental Micro-Navigation را معرفی کرده است. پیش بینی می شود که این منابع شارژ زیر زمینی در پارکینگ‌ها و مراکز خرید سراسر جهان نصب شود و راه برای استفاده از خودروهای برقی هموارتر از همیشه گردد.

کانتیننتال در توضیح این سیستم جدید شارژ القایی، از امکان استفاده دیگر وسایل نقلیه همچون دوچرخه و موتور سیکلت های برقی از این تکنولوژی برای شارژ شدن سخن به میان آورده است.








کونتیننتال آ-گ، (به آلمانی:Continental AG)، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان و متخصص در تولید انواع لاستیک‌ها، سیستم‌های ترمز، سیستم‌های کنترل پایداری خودرو و طیف وسیعی از قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی، در صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران