کسب رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت در خدمات توسط نگین خودرو
در گزارش شرکت بازرسی و کیفیت و استانداردهای ایران اعلام شد

کسب رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت در خدمات توسط نگین خودرو

نگین خودرو رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال 1395 را کسب کرد.
رشد 17 درصدی صادرات قطعه‌سازان ترکیه به ایران
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

رشد 17 درصدی صادرات قطعه‌سازان ترکیه به ایران

صادرات قطعات خودرو از کشور ترکیه به ایران درماه گذشته میلادی رشد 17 درصدی را به دنبال داشت تا ایران به همراه کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، روسیه و آمریکا کشورهایی باشند که بیشترین رشد صادرات قطعه سازان ترک به آنان تعلق دارد.
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
پیشتازی ایساکو در مسیر رشد و کسب حداکثری رضایت مشتریان.

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
دورخیز کره جنوبی برای تصاحب بازار قطعه سازی خودرو در ایران

دورخیز کره جنوبی برای تصاحب بازار قطعه سازی خودرو در ایران

منابع کره ای گفتند این کشور به زودی خود را به عنوان یک تامین کننده عمده قطعات خودرو در کشورهای ایران، روسیه، هند و مکزیک مطرح خواهد کرد.
حضور پرشور قطعه سازان در نمایشگاه خودرو ارومیه
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ارومیه(۱۵)

حضور پرشور قطعه سازان در نمایشگاه خودرو ارومیه

قطعه سازان مختلفی از شهرهای مختلف کشور خود را به نمایشگاه خودرو ارومیه رساندند و آخربن قطعات تولیدی خود را به نمایش گذاشتند.
ضعف تکنولوژی در صنعت قطعه سازی

ضعف تکنولوژی در صنعت قطعه سازی

صنعت قطعه‌سازی خودرو نیز با تمام پتانسیل‌هایی که دارد، درگیر واردات است و متاسفانه واردات موجب شده است که کمتر کسی به سراغ قطعات تولید داخل برود و مشکلات این صنعت روز به روز بیشتر شود.
تولید قطعات الکترونیکی خودرو با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

تولید قطعات الکترونیکی خودرو با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) مهندسان یک شرکت قطعه‌سازی داخلی موفق به تولید برخی قطعات الکترونیکی خودرو شدند که منجر به کاهش نیاز به واردات این قطعات و رشد دانش بومی جهت تولید محصول مشابه برای خودروهای دیگر شده است.
خدمات ویژه ایساکو به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

خدمات ویژه ایساکو به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند.
رشد چشمگیر رضایت مشتریان در شرکت سایپا یدک

رشد چشمگیر رضایت مشتریان در شرکت سایپا یدک

شرکت سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر افزایش رضایت مشتریان، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به رشد۴ درصدی شاخص رضایت مشتریان شد.
رشد چشمگیر تامین قطعات یدکی سایپایدک در دو ماه نخست سال جاری

رشد چشمگیر تامین قطعات یدکی سایپایدک در دو ماه نخست سال جاری

شرکت سایپایدک در فروردین و اردیبهشت سال جاری موفق به تامین 54 میلیارد تومان قطعات یدکی شد که این آمار در مقایسه با سال گذشته با رشد 105 درصدی مواجه است.