کد خبر : ۵۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مدیران پژو فرانسه از ورود کراس اوور Peugeot 3008 هیبریدی با توان 300 اسب بخار در سال 2019 میلادی به بازار خبر دادند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت پژو فرانسه تصمیم خود مبنی بر تولید نسخه ی GTi  شاسی بلند 3008  را به تولید نسخه ی قوی تر هیبریدی آن تغییر داده است. بنابر اعلام پژو، نسخه ی هیبریدی جدید از این شاسی بلند دارای 300 اسب بخار قدرت خواهد بود که از این نظر بسیار سریع و ایده آل به نظر می رسد.


پیش بینی می شود تا سال 2019 میلادی، Peugeot 3008 بر محبوبت خود افزوده و نسخه ی هیبریدی آن به یکی از محبوب ترین شاسی بلند های این خودروساز فرانسوی تبدیل شود.


«لوران بلان» مدیر توسعه محصولات پژو در مورد استراتژی شرکت پژو در قبال هیبریدی کردن Peugeot 3008 گفت: «درباره ی Peugeot 3008 تنها می توانم به این موضوع اشاره کنم که پیشرانه ی هیبریدی مورد استفاده در این مدل به همراه موتوری 1600 سی سی بنزینی روانه بازار خواهد شد. از ترکیب موتور الکتریکی و موتور بنزینی مورد استفاده در مدل هیبریدی Peugeot 3008، در مجموع قدرت 300 اسب بخاری در دسترس خودرو قرار می گیرد. در نسخه ی هیبریدی‌ Peugeot 3008، موتور الکتریکی در محور عقب تعبیه شده و این امر در پر بازده بودن خودروی هیبریدی دو دیفرانسیل جدید ما بسیار موثر بوده است.»


لازم به ذکر است Peugeot 3008، خودرویی از نوع کامپکت اس‌یووی است که توسط شرکت خودروسازی فرانسوی پژو در سال 2008 معرفی و  تولید انبوه آن از سال 2009 میلادی شروع شده است. تا کنون دو نسل از این خودرو روانه بازار شده است و آخرین فیس لیفت آن به سال 2016 میلادی بر می گردد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران