خودروکار|اخبار خودرو ایران و جهان | khodrocar.ir

همکاری مشترک قطعه‌سازان با بوش و ولئو

همکاری مشترک قطعه‌سازان با بوش و ولئو

در شرایطی که توافق هسته‌ای و برجام فرصت مناسبی را برای همکاری با شرکت‌های خارجی ایجاد کرده، قطعه‌سازان کشور نیز با استفاده از فضای ایجاد شده به‌دنبال همکاری‌های جدید بین‌المللی هستند.
کسب رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت در خدماتتوسط نگین خودرو
در گزارش شرکت بازرسی و کیفیت و استانداردهای ایران اعلام شد

کسب رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت در خدماتتوسط نگین خودرو

نگین خودرو رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال 1395 را کسب کرد.
ششمین حضور اورند در معتبرترین نمایشگاه تجاری قطعات اتومبیل/شهر مسکو میزبان «اتومکانیکا»ی 2017 می شود
«خودروکار» گزارش می دهد؛

ششمین حضور اورند در معتبرترین نمایشگاه تجاری قطعات اتومبیل/شهر مسکو میزبان «اتومکانیکا»ی 2017 می شود

شرکت اورند پیشرو امسال هم در نمایشگاه «اتومکانیکا»، شرکت می کند تا ششمین حضور خود درمعتبر‌ترین نمایشگاه تجاری قطعات و لوازم یدکی اتومبیل جهان رقم بزند.
رتبه اول خدمات پس از فروش به ایرتویا رسید
در میان تمامی وارد کنندگان خودرو به کشور؛

رتبه اول خدمات پس از فروش به ایرتویا رسید

در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، شرکت ایرتویا موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان وارد کنندگان خودرو در کشور شده است.
قطعه سازان، بازار امن می خواهند
«خودروکار» مطالبات صنعت خودرو از دولت دوازدهم را بررسی می کند (1)؛

قطعه سازان، بازار امن می خواهند

تضمین بازار داخلی، فراهم کردن زمینه صادرات و تعیین برنامه ای برای موظف کردن خودروسازان به پرداخت به موقع مطالبات، مهمترین مطالبات قطعه سازان از وزیر جدید صنعت دولت دوازدهم است.
رشد 17 درصدی صادرات قطعه‌سازان ترکیه به ایران
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

رشد 17 درصدی صادرات قطعه‌سازان ترکیه به ایران

صادرات قطعات خودرو از کشور ترکیه به ایران درماه گذشته میلادی رشد 17 درصدی را به دنبال داشت تا ایران به همراه کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، روسیه و آمریکا کشورهایی باشند که بیشترین رشد صادرات قطعه سازان ترک به آنان تعلق دارد.
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
پیشتازی ایساکو در مسیر رشد و کسب حداکثری رضایت مشتریان.

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
پای بوش هم به تبانی بزرگ خودروسازان آلمانی باز شد
«خودروکار» بررسی می کند؛

پای بوش هم به تبانی بزرگ خودروسازان آلمانی باز شد

بوش هم مانند آئودی، پورشه، فولکس واگن، ب ام و و دایملر به ارائه راهی سریع و ارزان برای حل مشکلات فنی بخش کنترل آلایندگی های موتور های دیزلی متهم شده است.
بازدید مدیرعامل ایران خودرو از یک واحد قطعه سازی کرمانشاه

بازدید مدیرعامل ایران خودرو از یک واحد قطعه سازی کرمانشاه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از یک واحد ساخت قطعات و تجهیزات خودرو در استان کرمانشاه بازدید و توانمندی های این قطعه ساز در تولید قطعات را ارزیابی کرد.
تامین منابع مالی، باعث تامین به موقع قطعات و افزایش رضایت مشتریان می‌شود
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک:

تامین منابع مالی، باعث تامین به موقع قطعات و افزایش رضایت مشتریان می‌شود

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: تامین منابع مالی مورد نیاز، منجر به تامین به موقع قطعات و در نهایت افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.
روزنامه های اقتصادی