کد خبر : ۱۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران -‌ پردیس از تخفیف 20 درصدی برای استفاده‌کنندگان از مسیر الکترونیکی عوارض این آزادراه خبر داد.
به گزارش خودروکار، سیدعباس طاهری امروز، پیرامون اعمال تخفیف در آزادراه تهران - پردیس اظهار داشت: طی سه روز گذشته و بر اساس ابلاغیه معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، تخفیف 20 درصدی در پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه تهران - پردیس اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: طرح مذکور در مسیرهای الکترونیکی دریافت عوارض آزادراه تهران - پردیس اعمال می‌شود تا ضمن تسریع در رفت‌وآمد هموطنان، این تردد با بهای کمتری صورت گیرد.

طاهری افزود: این تخفیف در تمام آزادراه‌های کشور اعمال شده تا زمینه‌ای برای تردد آسان و ارزان استفاده‌کنندگان از تگ‌های ای.تی.سی فراهم آید.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس تصریح کرد: تردد رانندگان خودروهای عبوری از لاین الکترونیکی آزادراه تهران- پردیس با این ابلاغیه با بهای 2 هزار و 800 تومان انجام می‌شود؛ در حالی که پیش از این بهای یادشده، بالغ‌بر 3 هزار و 500 تومان بود.

وی اضافه کرد: هم‌وطنانی که قصد تهیه تگ‌های الکترونیکی برای تردد از آزادراه‌های کشور ازجمله آزادراه تهران- پردیس را دارند، می‌توانند به مراکز صدور تگ‌های ای.تی.سی که تحت نظر بانک مسکن در محل ساختمان اداری این شرکت در کنار لاین‌های دریافت عوارض واقع است، مراجعه کرده و از تخفیف ابلاغ‌شده بهره‌مند شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/
برچسب ها: ازادراه پردیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران