کد خبر : ۱۰۱۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تولید خودروی هاچبک و با کیفیت از سوی خودروساز بزرگی مانند مرسدس بنز همیشه هیجان انگیز است. این برند در حال حاضر مشغول کار کردن بر روی نسل آینده هاچبک های سری A‌ است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مرسدس بنز AMG A45 یکی از بهترین مدل های هاچبک در بازار به شمار می رود که قدرت موتور 375 اسب بخاری دارد. این خودرو ۴ سیلندر و ۲ لیتری هنوز در بازار مشتری های خود را دارد و فروش نسبتا خوبی هم تا امروز داشته است.

برای آن هایی که علاقمند به سری خودروهای هاچبک مرسدس بنز هستند باید بگوییم که به تازگی چند تصویر از نسل آینده سری AMG A45 لو رفته است.



آنچه تصاویر نشان می دهد تغییر در بخش جلوی خودرو و جلو پنجره آن است. همچنین چراغ ها کمی باریکتر شده و طراحی کاپوت و دماغه خودرو کمی گردتر گشته است. استتار سنگینی که بر روی خودرو قرار گرفته است از لو رفتن جزئیات جلوگیری می کند اما به احتمال فراوان بدنه خودرو کمی بزرگتر می شود تا فضای داخلی ان افزایش یابد. همچنین به نظر می رسد سایز لاستیک ها نیز می تواند نسبت به مدل امروزی بزرگتر شود.



پیش از این همچنین چند تصویر از داخل مدل AMG A45 لو رفته بود که تکنولوژی های بسیار زیاد به کار رفته و چند صفحه نمایشگر را نشان می داد. همچنین در این مدل کنسول وسط خودرو که تقریبا در همه وسایل نقلیه دیده می شود حذف شده تا نمایی زیبا به طراحی داخلی داده باشد.



مسئولین در بنز اشاره داشته اند که این خودرو، موتوری به قدرت 402 اسب بخار دارد. همچنین مدل استاندارد نیز با همان موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری وارد بازار خواهد شد. البته مدل دیگری از این خودرو با سیستم الکتری 48 ولتی و یک توربو برقی نیز وارد بازار می شود.
 
مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران