کد خبر : ۱۰۱۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
«خودروکار» از تست خودروهای میتسوبیشی گزارش می‌دهد؛
پیست اتومبیلرانی آزادی روز گذشته میزبان تست خودروهای ژاپنی میتسوبیشی بود که در این پیست خودروهای اوتلندر، ASX، لنسر و میراژ خودنمایی ویژه‌ای برای مشتریان داشتند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روز گذشته شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران برنامه تست رانندگی خودروهای اوتلندر، ASX، لنسر و میراژ را در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد.

این تست رانندگی در راستای آشنایی بیشتر مشتریان و علاقه‌مندان به خودروهای میتسوبیشی برگزار شد و به گفته علاقه‌مندان به خودروهای ژاپنی انجام این‌گونه تست‌ها در انتخاب و خرید خودرو بسیار تأثیرگذار است.

همان‌طور که گفته شد در این تست رانندگی خودروهای شاسی‌بلند، کراس اوور، سدان و هاچ بک کوچک وجود داشت که تمام سلایق را پوشش داده و در انتخاب دست خریداران را باز گذاشته است.







در حاشیه این تست محمد 45 ساله در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار، گفت: برند میتسوبیشی به‌واسطه اصالت ژاپنی و سابقه بسیار خوب در ایران در حال حاضر از جایگاه مناسبی برخوردار است و این موضوع عاملی شده تا تست رانندگی این برند در ایران با استقبال مناسبی روبرو شود.



او با اشاره به اینکه از میان چهار خودرو موجود در تست، دو خودرو اوتلندر و asx را تست کرده است، افزود: علاقه شخصی او به خودروهای شاسی‌بلند است اما با توجه به شرایط رانندگی، مصرف سوخت و ترافیک در تهران خرید خودروهای سدان به‌صرفه‌تر است.




این علاقه‌مند به خودروهای میتسوبیشی بیان کرد: خودروی قبلی خانواده ام 206 اس دی بوده و در سال‌های اخیر خروجی خوبی داشت و در حال حاضر به دنبال خودرویی هستیم تا سالیان سال بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن استفاده کنیم.




محمد تأکید کرد: طراحی و ساختار خودروهای ژاپنی به‌گونه‌ای است که در عین سادگی، جذاب و به‌روز است.




همچنین کیانوش 31 ساله که همراه با خانواده به تست خودروهای میتسوبیشی آمده بود، به خبرنگار خودروکار، اظهار کرد: تنها برای تست خودرو اوتلندر میتسوبیشی آمده‌ام و تنها انتخابم از بین خانواده میتسوبیشی در ایران این خودرو شاسی‌بلند است.










او افزود: خودرو اوتلندر تمام معیارهای یک خودرو مناسب را دارد و انتخاب میتسوبیشی به دلیل  اینکه خودروهای ژاپنی دارای کیفیت مناسب هستند برای سال‌های بسیار می‌تواند خودرو قابل‌اعتماد و بی دردسری باشد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران