کد خبر : ۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
نیسان در جدیدترین تحقیقات خود به نتایج جالبی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بسیاری از ما که حتی ادعای دانش خودرویی داریم هم چیز زیادی در مورد رنگ آن نمی‌دانیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چقدر به رنگ خودرویی که سوار آن می‌شوید اهمیت می‌دهید؟ چه مقدار زمان را صرف فکر کردن به رنگ مورد علاقه خود کرده اید؟ بر اساس تحقیقات جدید نیسان بسیاری از مردم رنگ مطابق با شخصیت خود را برای خودرو انتخاب نمی‌کنند.

این خودروساز به تازگی یک تحقیق را در سطح اروپا انجام داده که نشان می‌دهد ۸۶ درصد از مردم رنگی اشتباه را برای خودروهای خود انتخاب کرده‌اند و هیچ کدام مطابق با شخصیت آنها نیست.

البته نیسان خیلی بی‌دلیل دست به این تحقیقات نزده و هدف اصلی آن به نوعی بازاریابی برای خودرو جدید هاچبک خود یعنی «میکرا» بوده است. طبق گفته نیسان در این محصول هاچبک هر خریدار می‌تواند با توجه به شخصیت خود یک رنگ را انتخاب کند تا کارخانه آن را بروی خودرو قرار دهد. در روند سفارشی سازی این خودرو از شما یک آزمون روانشناسی گرفته می شود تا رنگی مطابق شخصیتتان را انتخاب کنید.

طبق آنچه از تحقیقات نیسان به‌دست آمده است، نزدیک به دو سوم از جامعه آماری این تحقیق خودروهایی به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا خاکستری علاقه دارند در حالیکه برخی از افراد به خاطر شخصیت متفاوتشان باید رنگ‌های دیگری مانند نارنجی روشن را برای خودروی خود انتخاب کنند.
 
مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران