کد خبر : ۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
«خودروکار» گزارش می دهد :
گروه خودروسازی پژو-سیتروئن عناصر و استراتژی های محرمانه محصولات آینده خود برای برخی از سرمایه گذاران فاش کرد. بر اساس این نشست خبری، نسل بعدی پژو 208 و نسخه شاسی بلند DS3 این شرکت از سال 2019 به صورت الکتریکی تولید خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار - به نقل از تحلیلگر رویترز، پژو، تکنولوژی جدید خودروهای برقی خود را با نسل آینده پژو 208 و دی اس 3 جدید خود در سال 2019  به بازار عرضه می کند.
خبرها نشان می دهد که پژو 208 جدید این شرکت در پلتفرم مدولار مشترک و جدیدی تولید می شود که از سپتامبر 2019 راه اندازی می شود. این در حالی است که مدل های 208 فعلی برای اروپا در پوآسی فرانسه، مولوز و اسلواکی به تولید می رسند.  
پیش از این، ژیل لو بورن مدیر تحقیقات و توسعه پژو در نمایشگاه فرانکفورت گفته بود که نسل جدید محصولات پژو با هدف موتور های دیزلی کمتر و تولید خودروهای الکتریکی بیشتر در راه اند. پژو هم مانند همه تولیدکنندگان دیگر قصد دارد در نبرد دیزل و خودروهای برقی سیاست های جدید اتخاذ کند و به همین دلیل، در چشم انداز خود تا سال 2020 پیش بینی کرده 50 درصد تولیداتش به محصولات برقی و هیبریدی اختصاص یابد و این میزان تا سال 2023 به 80 درصد برسد. 

ترجمه : گلنوش محب علی 
منبع : LaTribune

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران