کد خبر : ۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تویوتا اوریس یکی از هاچ‌بک های محبوب شرکت تویوتاست که در حال حاضر برای نسل اینده خود آماده می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در جدیدترین تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد تویوتا به طرح نهایی خود در مورد مدل اوریس نزدیک شده و حالا زیر استتارهای بسیار شدید در حال آزمایش کردن آن است. پلتفرم این خودرو که از نوع TNGA است به احتمال فراوان به دیگر محصولات این شرکت از جمله نسل آینده کرولا نیز خواهد رسید.

 هنوز برای دست یافتن مشخصات و جزئیات این خودرو بسیار زود است زیرا تویوتا با قراردادن استتارهای بسیار سنگین بر روی این خودرو، جلوی هر گونه لو رفتنی را گرفته است. از آنچه در تصویر می توان مشاهده کرد تغییر در چراغ های جلوست که باریک تر شده اند. همچنین شیشه جلو نیز طرح جدیدی به خود گرفته که ظاهر خودرو را زیباتر می کند.



کارشناسان احتمال می دهند که طراحی کرولا نیز به مانند اوریس باشد با این تفاوت که به جای هاچ‌‌بک با یک خودروی سدان روبرو هستیم. طراحی این خودرو از روی استتارهای سنگین هم به نظر جذاب است و می تواند مدل کرولا را نیز متحول کند.

اوریس و کرولا هر دو از پلتفرم TGNA‌ استفاده خواهند کرد که پیش از این بر روی مدل های کمری، C-HR و پریوس نصب شده است. در مورد موتور این خودرو هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما می توان امیدوار بود که یک خط تولید هیبرید برای این دو خودرو وجود داشته باشد.

 

اوریس در ابتدای سال آینده میلادی معرفی خواهد شد ولی انتظار برای نسل آینده کرولا به این زودی ها ختم به خیر نخواهد شد. مدل کرولا سال گذشته پنجاهمین سال تولدش را جشن گرفت و از ابتدا تا امروز ۴۴ میلیون دستگاه از این خودرو به فروش رفته و ۱۱ نسل را پشت سر گذاشته است.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران