کد خبر : ۱۰۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت رنو در هشتمین سال تولید مدل داستر، تصمیم به عرضه نسخه‌ جدیدی در کلاس پیکاب یا وانت برای این خودرو گرفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی داچیا که زیر مجموعه از شرکت رنو فرانسه به حساب می آید ماه گذشته در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سری جدید داستر را به معرض نمایش گذاشت و حال خبر ها از تغییر کلاس این خودرو و عرضه نسخه پیکاپ یا همان وانت مدل داستر حکایت دارد.

مدل داستر یکی از معروف‌ترین خودروهای شرکت داچیا رومانی است که در کلاس شاسی بلند کامپکت قرار می گیرد. این شاسی بلند فرانسوی-رومانیایی با گذشتن از مرز فروش 1 میلیون دستگاه خودرو یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت داچیا است و به زودی شاهد حضور نسخه‌ی جدید پیکاپ از این خودرو در بازارهای فروش داستر به ویژه امریکای جنوبی و کشور برزیل خواهیم بود.


ناگفته نماند که شرکت داچیا از سال 2015 میلادی تا کنون نسخه‌ای پیکاپ از داستر را با نام Duster Oroch برای بازار امریکای جنوبی عرضه  می کند ولی حال با بهبود زیر ساخت و تکنولوژی های این خودرو در اندیشه ورود به  بازار  آسیا است.

شایان ذکر است که رنو داستر (Renault Duster) خودرویی است که توسط شرکت داچیا رومانی و رنو فرانسه طراحی گردیده‌ و از سال 2009 راهی بازار  بسیاری از کشور ها شده است. داستر همانند تندر 90 و رنو ساندرو، در بازارهایی که نام رنو از داچیا معتبرتر و شناخته شده تر است، با نام رنو عرضه می شود. از این بازارها می توان به  ایران، هند، روسیه، قزاقستان، مکزیک، مصر، افریقای جنوبی، اکراین و امارات اشاره کرد.

در ایران رنو داستر در دو نوع تک و دو دیفرانسیل مجوز واردات را گرفته است که هر دوی آن‌ها با گیربکس اتوماتیک از سوی نگین‌خودرو عرضه می شود.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران