کد خبر : ۱۰۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
نیسان ایکس-تریل یکی از دو کراس اوور محبوب نیسان در بازار کشور است که با وجود داشتن ویژگی های بسیار با برادر ناتنی اروپایی خود، همواره بیشتر از آن مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نیسان ایکس-تریل کراس اورری شهری با قابلیت های خارج از جاده ای، ویژه خوشگذرانی های آخر هفته ای است که از سیستم دو دیفرانسیل دائم (AWD) آن سرچشمه می گیرد. این خودرو به پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی، 4 سیلندر 16 سوپاپ به قدرت 171 اسب بخار و گشتاور 233 نیوتون.متر مجهز است که نیرو تولیدی خود را به گیربکس CVT اتوماتیک نسل جدید نیسان با نام X-Tronic منتقل می کند. ارتقا گشتاور قابل انتقال و بهبود دوام دو ویژگی مهم نسل جدید گیربکس های X-Tronic نیسان است. 


سیستم دو دیفرانسیل دائمی ایکس-تریل راننده را قادر می سازد تا بین سه حالت تک دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل و وضعیت اتوماتیک یکی را برگزیده و متناسب با مسیر حرکت کند. با وجود وزن تقریبی 1.6 تنی اکس-تریل این خودرو با تکیه بر تکنولوژی روز جهانی قادر است مصرف سوخت ترکیبی قابل توجه 8.3 لیتری (6.6 لیتری در جاده) را بر جای بگذارد. از طرف دیگر  با داشتن ظرفیت باک معادل 60 لیتر دیرتر از آنچه که تصور می شود به بنزین احتیاج پیدا می کند. 


آپشن های ایمنی این خودرو شامل سیستم تقسیم نیرو ترمز ضد قفل، ایربگ های راننده و سرنشین جلو به همراه ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، رادار شناسایی اشیا متحرک، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم توزیع متغیر گشتاور، است.

همچنین در بخش رفاهی ایکس-تریل دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، صندلی های دارای روکش چرمی با قابلیت تنظیم به صورت برقی، در جلو مجهز به گرم کن، سانروف پانوراما، سیستم روشنایی در روز ، رادار تصویری 360 درجه، آینه های جانبی تاشو و دارای گرم کن، سنسور نور و باران و بسیاری دیگر از آپشن های دیگر است.


این خودرو از سوی شرکت جهان نوین آریا با قیمت مقطوع 254 میلیون تومان به صورت نقدی به همراه هدایای قابل توجهی چون بیمه بدنه رایگان تقدیم مالک می شود. این خودرو همچنین با شرایط اقساطی و تحویل 5 و 30 روزه نیز عرضه می شود.


خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران