کد خبر : ۱۰۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تویوتا با آخرین توان خود برای نمایشگاه توکیو آماده می‌شود و قصد دارد کانسپت‌های مختلفی را در کنار خودروهای به تولید رسیده خود به این نمایشگاه بیاورد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آخرین کانسپتی که برای حضور در این نمایشگاه به تایید رسیده، «Fine-Comfort» است که شاید اسمش آنچنان جذاب نباشد اما طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را جالب توجه می‌کند.

با اینکه در نگاه اول این خودرو یک مینی ون ویژه به نظر می‌رسد اما تویوتا اعلام کرد این خودرو در اصل ایده‌ای جدید برای آینده خودروهای سدان است. این خودرو تماما برقی ساخته شده است و با هر بار شارژ می‌توان مسیری نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را پیمود. جالب است بدانید که این خودرو تنها در سه دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

«Fine-Comfort» خودرویی است که ۴. ۸ متر طول، ۱. ۶ متر ارتفاع و ۱. ۹ متر عرض دارد. به واسطه این ابعاد بزرگ قادر به حمل ۶ نفر خواهد بود. تویوتا طراحی بدنه این خودرو را الهام گرفته شده از الماس بیان کرد و به همین دلیل، چرخ‌ها در گوشه‌های خودرو جا گرفته است.

درون خودرو بسیار آرامش بخش طراحی شده چرا که زیر خودرو برای کاهش صدا کاملا پوشیده است و صندلی‌های درون خودرو از نرم‌ترین الیاف هستند. همچنین وجود شیشه‌های سراسری، دید بسیاری خوبی به سرنشینان می‌دهد. با وجود یک صفحه نمایش سراسری در قسمت داشبورد، درون خودرو مشابه با فیلم‌های آینده طراحی شده است.

تویوتا برای حضور در چهل و پنجمین نمایشگاه توکیو برنامه گسترده‌ای دارد و به غیر از این کانسپت خاص، مدل‌های جدیدی مانندTj Cruiser و GR HV‌ را برای رونمایی اماده کرده است.


مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران