کد خبر : ۱۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
خانواده بنیان گذار پژو، خواهان بازتولید نام تجاری پژو در خارج از حوزه خودرو هستند. آن ها می خواهند پژو با هدف گسترش دامنه سرمایه گذاری های خود، در بخش ابزار آلات صنعتی و فنی نیز فعالیت کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پژو، فعالیت خود در این زمینه را با سرمایه گذاری در شرکت تولید کننده ابزارآلات تعمیرگاهی و فنی از سال 2010 آغاز کرد که قرار بود نام تجاری پژو روی محصولات تولیدی این شرکت حک شود.

جین فیلیپ پژو، رئیس اجرایی هولدینگ برادران پژو، که در حال حاضر و پس از مشارکت در افزایش 750 هزار یورویی سرمایه،  مالک 13.5 درصد از سهام خودروسازی پژو است، می گوید :«  مدیران پژو برای گسترش دامنه سرمایه گذاری و فعالیت های بازرگانی خود،  باید راه هایی را امتحان کنند.»

شرکت سیگما، با 19 میلیون یورو گردش مالی و 50 نیروی کار، برای خانواده پژو یک سرمایه گذاری و اعتبار خصوصی، صنعتی و تجاری است.

این موضوع با این که سرمایه گذاری بزرگی نیست، اما جنبشی نمادین برای این خانواده در جهت گسترش دامنه سرمایه گذاری هاست. پژو، در خرید، فروش و سود شرکت سیگما شریک است و حق امتیاز دریافت می کند. پژو، فعالیت خود را از سال 1882 با تولید دوچرخه های لگراند بی آغاز کرد و حالا  خانواده بنیان گذار پژو می خواهند به همان اندازه که بخش فعال پژو در زمینه خودرو موفق است، بخش های دیگر را نیز توسعه بخشند و حتی فیلیپ پژو می گوید که امیدوار است روزی این بخش ها از بخش خودرویی هم موفق تر باشد.


ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : LesEchos

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران