کد خبر : ۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
روند کاهش فروش نگران کننده برای کیا و هیوندای در چین همچنان ادامه دارد و این در حالیست که مدل‌های جدید تنها توانسته‌اند این سیر نزولی را کمی بهبود بخشند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس آمار منتشر شده در ماه سپتامبر، هیوندای با فروش 58 هزار و 40 دستگاه در این ماه، کاهش 18 درصدی نسبت به سال گذشته را به خود دید؛ این رقم برای کیا موتورز به عدد 27 رسید.

آمار نشان می‌دهد که ار ابتدای سال جاری میلادی تا آخر ماه سپتامبر، کیا با مجموع فروش 779 هزار دستگاه خودرو، افت 37 درصدی فروش را به خودش دید و کیا موتور با مجموع فروش 423 هزار و 688 دستگاه یک شیرجه 50 درصدی در کاهش آمار فروش داشت.

هیوندای قرارداد مشترک همکاری با شرکت BAIC در چین را به امضا رسانده و کیا موتورز هم با شرکت دانگ فنگ در چین همکاری می‌کند.

اما اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم، بر اساس اعلام این دو شرکت، مدل‌های جدیدشان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است که به نوعی قوت قلب برای آن‌ها محسوب می‌شود.

کیا و هیوندای امید بسیار زیادی به افزایش آمار فروش در ماه نوامبر به لطف این دو مدل جدید دارند. این دو مدل جدید شامل نسل جدید یکی از سدان‌های کیا و فیس لیفت مدل ix35 هیوندای است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Automotive News

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران