کد خبر : ۱۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
تویوتا موتور اعلام کرد برای توسعه و فروش خودروهای کامپکت در بازارهای نوظهور، به همراه شرکت دایهاتسو که زیرمجموعه تویوتا محسوب می‌شود، شرکت مشترکی را تاسیس خواهد کرد. تویوتا قصد دارد سهم بازار خود را در دیگر بازارهای آسیایی افزایش دهد.
به گزارش خودروکار، تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت قصد دارد واحد جدیدی را در ماه ژانویه تاسیس کند. در این بیانیه آمده است فعالیت‌های این واحد ازسوی دایهاتسو هدایت خواهد شد. دایهاتسو مسوول توسعه و آماده‌سازی تولید خودروهای کامپکت خواهد بود و دو شرکت تویوتا و دایهاتسو از سایت‌های موجود فعلی برای تولید خودروهای کامپکت استفاده خواهند کرد.

تویوتا اعلام کرد این دو شرکت حضور در بازارهایی مانند ویتنام، هند و پاکستان را مورد بررسی قرار می‌دهند. تویوتا قصد دارد دایهاتسو را به یک برند جهانی تبدیل کند.

منبع:دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران