کد خبر : ۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
رییس اداره صادرات اورند از حضور شرکت اورند به عنوان تنها نماینده ایران و از جمله معدود نمایندگان آسیایی در کنفرانس تنک تک خبرداد.
بهروز کشاورز - رییس اداره صادرات شرکت اورند پیشرو در گفت و گو با "خودروکار" با بیان اینکه کنفرانس و نمایشگاه تنک تک هر دوسال یکبار در شهر مونیخ آلمان و توسط آکادمی توسفود برگزار می شود، گفت: «این کنفرانس با حضور جمع کثیری از تولید کنندگان حرفه ای و صادرکننده در زمینه تخصصی سیستم سوخت رسانی به ویژه تولید کنندگان باک خودرو در حال برگزاری است».

به گفته او، از جمله مهمترین ویژگی های این کنفرانس، حضور شرکت های تخصصی و حرفه ای همچون پلاستیک آمانیوم، کائوتکس، یاپ، استندت، تی آی اتوماتیو، فرانکیشه و بسیاری دیگر است که در این میان شرکت اورند پیشرو به عنوان تنها نماینده ایران و از جمله معدود نمایندگان آسیا حضور دارد.



کشاورز ادامه داد: «محورهای این کنفرانس با مقالاتی  در مورد آخرین دستاوردهای شرکت های تولید کننده درباره سوخت همراه است که این مقالات همگی به صورت ISI  و بسیار معتبر ارائه می شود. »



رییس اداره صادرات شرکت اورند پیشرو افزود: «در کنفرانس امسال نیز، مقاله شرکت اورند پیشرو مورد قبول واقع شده و قرار است فردا توسط مدیر تحقیق و توسعه این شرکت  و با حضور مدیر عامل اورند پیشرو ارائه شود. »

او با اشاره به فضای برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: «فضای مذاکره، ارتباطات جدید و معرفی شرکت های جدید و در نهایت تلاش برای جذب مشتری در بازارهای صادراتی است که این بخش از شرکت اورند تلاش دارد در این زمینه موفق عمل کند.»







انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران