کد خبر : ۱۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت مرسدس بنز در تدارک عرضه‎ی نسل جدید از مدل CLS است و به زودی از این سدان لوکس، در نمایشگاه پیش روی لس آنجلس رونمایی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان به زودی از نسل سوم CLS در نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس رونمایی می‎کند. با وجود اینکه مرسدس هنوز تصویر کاملی از این خودرو را منتشر نکرده اما شرکت کره‎ای «اتو تریبون» دست به انتشار تصاویر احتمالی از این خودرو زده است.

با توجه به تصویر منتشر شده از سوی این شرکت مدیای کره‎ای، نسل جدید CLS شباهت زیادی با  کانسپت‎های A  و EQA  مرسدس دارد. طراحی کلی این خودرو به نسل قبل خود  وفادار باقی مانده است و فقط بخش جلوی خودرو کمی تهاجمی تر شده است. همچنین جلو پنجره ی نسخه‎ی استاندار از نوع «الماس درخشان» و جلو پنجره‎ی نسخه ی AMG از نوع پانامریکانا که امضای خودروهای AMG  هست، خواهد بود.



مرسدس CLS نخستین بار در سال 2005 میلادی معرفی و راهی بازار شد. نسل اول از این خودرو تا سال 2010 میلادی تولید و سرانجام در سال 2011 میلادی شرکت مرسدس بنز دومین نسل از این سدان را به بازار عرضه کرد. حال پس از گذشت 6 سال از عرضه‎ی دومین نسل از CLS، به زودی شاهد حضور سومین نسل از این خودرو در نمایشگاه لس آنجلس و جولان دادن آن از سال جدید میلادی در خیابان ها خواهیم بود.

شایان ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس از تاریخ 1 الی 10 دسامبر پذیرای خودروسازان مطرح دنیاست.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران