کد خبر : ۱۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
10 خودروی فوق جذاب که می توان با قیمت زیر 40 هزار دلار از برندهای معروف خودروساز جهان خرید کدامند؟

به گزارش خبرنگار خودروکار؛ در این گزارش 10 خودروی جذاب را معرفی می کنیم که می توان با پرداخت هزینه زیر 40 هزار دلار خریداری کرد.
1-فورد Fiesta ST
  20.970 دلار
فورد فیستا ماشینی بسیار کوچک و همچنین ارزان قیمت است. با این قیمت نمی توانید ماشینی بیابید که رانندگی با آن آنقدر لذت بخش باشد. قطعا فیات 500 صدای بیشتری نسبت به این مدل دارد، اما فورد فیستا در رده خودش سردمدار خودرو های کوچک ارزان قیمت است.

2-فولکس واگن GTI 
  25.595 دلار
فولکس واگن در این کلاس از خودرو ها برای سال ها حکمرانی کرده است و به این زودی ها شاهد تغییر این وضع نخواهیم بود. رانندگی با این ماشین یک هیجان خاص را به همراه دارد. اگر همچنان به دنبال قدرت بیشتری هستید، Golf R با داشتن 292 اسب بخار قدرت بهترین خرید برای شما است.

3-مزدا Miata 
  25.750 دلار
لیست ماشین های جذاب بدون مزدا میاتا کامل نمی شود! این ماشین سبک، ساده و مقرون به صرفه است. رانندگی با آن دارای لذتی به یاد ماندنی است.

4-تویوتا  GT86
 27.120 دلار
با وجود این که مدل توربو شارژ این سری هیچ وقت به بازار نمی آید اما کنترل عالی و قیمت مقرون به صرفه این مدل باعث شده که این ماشین حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به علاوه، مدل دنده ای این خودرو 5 اسب بخار بیشتر از سری اتوماتیک آن دارد که قطعا باید مدل دنده ای را انتخاب کنیم!

5-بی ام دبلیو 230i
  33.150 دلار
هنگامی که بی ام دبلیو قدرت سری 228 را چند اسب بخار افزایش داد، سری 230 به وجود آمد. اما سری "M2" سریع تر و همچنین گرانتر است.

6-فورد Mustang GT
  33.295 دلار
می توانید با این مقدار پول یک آمریکایی تند و تیز را برای خود دست و پا کنید. فورد موستانگ با اضافه کردن "Performance Pack" به آن بسیار جذاب تر و بهتر خواهد شد.

7-سوبارو WRX STI
  35.195 دلار
در مقایسه با بسیاری از خودرو ها با این مقدار قیمت، سوبارو دارای قدرت چندانی نیست. اما شما به راحتی می توانید با این خودرو به یک مسیر نا هموار بروید و هیچ نگرانیی نداشته باشید. مدل ضعیف تر WRX نیز عملکرد بسیار خوبی دارد اما اگر بودجه خرید آن را دارید، همچنان سری STI پیشنهاد اول است.

8-فورد Focus RS
 36.605 دلار
این کمپانی با تولید این مدل، سری "هات هَچ" ها ارتقاع بخشید. با داشتن 350 اسب بخار و سیستم دو دیفرانسیل، می توانیم بگوییم که این ماشین واقعا سریع است. این ماشین در جاده عملکرد فوق العاده ای دارد.

9-شورولت Camaro SS
 37-295 دلار
توصیف خوب بودن این ماشین جدید بسیار سخت است. نه تنها این ماشین دارای قدرت بیشتری نسبت به کروت است، بلکه در مقایسه با فورد موستانگ، بی شک برنده است.
 
10-  دوج Challenger R/T Scat Pack
  38.995 دلار
این خودرو به اندازه شورولت کامارو و یا فورد موستانگ اسپرت نیست، اما رنگ بندی های فوق العاده جذابی دارد. قدرت این ماشین 485 اسب بخار است. اما اگر فضای بیشتری نیاز دارید می توانید به سراغ نسخه 4 در این خودرو بروید.


مترجم: مازیار جعفریه
منبع: Road & Track
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران