کد خبر : ۱۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
هیچ موتورسیکلتی به غیر از موتور های اسپرت نمی تواند باعث برقراری یک ارتباط خوب بین موتور سوار و خود موتور شود. شتاب گیری سریع، شاسی آن که انگار بخشی از اسکلت بدن شما می شود، کنترل کردن آن و... عواملی هستند که باعث می شوند این گونه موتور ها دوست داشتنی شوند.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ هوندا CBR1000RR ABS همیشه یک سوپر موتورسیکلت بوده است و مدل 2015 آن به معنای کلمه "خاص" است. مدل ABS این موتور دارای یکی از پیچیده ترین سیستم های ترمز میان موتور سیکلت هاست. اما خاص تر از همه آن ها سری ABS این موتور است که به وسیله Repsol تقویت شده است. 

هوندا CBR900RR Fireblade که در سال 1992 تولید شد، تحولی در طراحی موتورسیکلت های سوپر اسپرت بود. موتور قوی و شاسی نیمه سبک این موتور سیکلت یک تجربه فوق العاده را به شما هدیه می کند.

از سال 2004 تا کنون ما شاهد یک سیر تکاملی پیوسته در هوندا CBR1000 بوده ایم. مفهوم "کنترل کلی" یا Total Control در طراحی موتورسیکلت های هوندا باعث به وجود آمدن یک تعادل کلی میان کارایی و کنترل درآن ها شده است.

این موتور در سه مدل عرضه شده است. دارای سیستم تعلیق فوق العاده هم در عقب و هم در جلو است. LCD تمام صفحه این مدل شامل زمان گیر، کیلومتر شمار و آمپر بنزین کامپیوتری و... است.
ترمز ترکیبی الکترونیکی این مدل دارای دقت و انعطاف پذیری بسیار بالایی است.

مترجم: مازیار جعفریه
منبع: Total Motorcycle
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران