کد خبر : ۱۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد :
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امشب در گفت و گوی ویژه خبری در مورد قرارداد جدید با فرانسویها بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش خودروکار به نقل از اداره اطلاع رسانی ایدرو، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پاسخ به این پرسش که چرا به سراغ فرانسوی ها رفتید گفت: اصلا بحث این نیست که چه کشوری ، ما باید به سمت استفاده از برندهایی برویم که دارای مزیت هایی هستند که به نفع مردم جامعه باشد

معظمی گفت: بررسی ها و مطالعات بازار نشان می دهد که خواست بیشتر مردم تولید اتومبیل های باکیفیت و با قیمت منطقی و ارزان بر اساس قدرت خرید مردم است، کار تحقیقات بازار صورت گرفته و نتیجه اش این است که خودرویی تولید کنیم که مردم راضی باشند.

وی افزود: ما هیچ محدودیتی برای خودرسازان داخلی برای مشارکت با خودروسازان جهان نداریم و وزارت صنعت معدن و تجارت هم این موضوع را ابلاغ کرده است.

بنابراین خودوسازان ما می توانند با هر کدام از این خودروسازان که در چارچوب قوانین ما هستند(بحث های رفاهی ، محیط زیست و نوع خدماتی که ارائه می کنند) قرارداد ببندند، کما اینکه الان یکی از خودروسازای داخلی با آلمانیها در حال مذاکرده است، تقریبا در مراحل نهایی هستند و در آینده قرارداد خواهند بست.

وی ادامه داد: در صنعت خودرو ۱۲۰۰ قطعه ساز داریم ، این همه جوان تحصیل کرده داریم ، برای اینها بازار می خواهیم.
در بخش قطعه سازی ما ۵۰۰ هزار نفر شاغل داریم بنابراین محدودیت هایی قرارداده شده که منجر به فعال شدن صنعت قطعه سازی و صنایع کوچک وابسته به صنعت خودرو کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران